عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: اختلاف بین افتخاری و مسعود معینی جدی نبود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسن زمانی بعد از خروج از جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما یکی، دو هفته‌ای بود به خاطر ایام تعطیل نشستی را نداشتیم و به همین دلیل نشست طولانی شد.

وی افزود: امروز مباحث مهمی را مطرح کردیم و نماینده اسپانسر هم در نشست حضور داشت و آنها توضیحاتی را به ما ارائه کردند و هیأت مدیره نظرات خود را داد و مطمئناً خروجی بسیار خوبی برای تیم شاهد خواهیم بود.

زمانی در خصوص کسر قراردادهای بازیکنان تأکید کرد: چون جلسه امروز طولانی شد بحث کسر قراردادها به نشست امروز نرسید و جزو دستورجلسه آینده قرار گرفت.

عضو هیأت مدیره استقلال در خصوص اینکه آیا با استعفای وزیر این اتفاق لغو نشده است، گفت: تا آنجا که من می‌دانم استعفای وزیر تکذیب شده است. من فکر نمی‌کنم گودرزی استعفا داده باشد، چون حضور او می‌تواند در این مقطع می‌تواند مؤثر باشد.

خبرنگاران خطاب به وی گفتند اما استعفا تأیید شده که زمانی گفت: با منابعی که داشتیم تماس گرفتیم و این استعفا تکذیب شده، اما اجازه بدهید در این ارتباط باز تحقیق کنم. من معتقدم با توجه به زمان باقی‌مانده تا دولت آینده گودرزی حضورش ضروری است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که هیأت مدیره برای تنش بین افتخاری و معینی چه تدبیری کرده است، گفت: ما تصمیم گرفتیم مسائل خانوادگی را در خود استقلال حل کنیم. اختلاف این دو نفر جدی نبود و قرار است از این به بعد در خود باشگاه این گونه مسائل حل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.