محمود فکری گفت: یکی از دلایل عدم تمایل مالک باشگاه نساجی به تیمداری بی‌توجهی‌های صورت گرفته است زیرا یکی از هنرهای ما فراری دادن سرمایه‌گذاران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، محمود فکری عصر امروز در کنفرانس خبری پس از دیدار ملوان بندرانزلی دربرابر نساجی مازندران در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی بندرانزلی در مورد این بازی اظهار داشت: هر دو تیم موقعیت‌های زیادی را در این بازی خلق کردند اما نتوانستند موقعیت را وارد دروازه حریف کنند.

سرمربی نساجی مازندران با تاکید بر کیفیت بالای بازی دو تیم درباره پیروزی ملوان در این بازی بیان کرد: تیم ملوان توانست از موقعیت‌های خود به‌خوبی استفاده کند و به‌دلیل بار فنی زیاد این بازی تا دقایق پایانی نمی‌توانستیم برنده بازی را حدس بزنیم.

فکری با بیان اینکه در این بازی موقعیت‌های زیادی را تیم نساجی خلق کرد درمورد حواشی انتهای بازی گفت: حواشی همیشه در ورزش فوتبال وجود دارد و تیمی همانند نساجی دارای هواداران زیادی است و هواداران از تیم خود می‌خواهند که همیشه پیروز میدان باشد اما نمی‌توان اینگونه انتظار داشت که در تمامی بازی‌ها پیروز از زمین بازی خارج شوید.

سرمربی نساجی مازندران با تاکید بر پتانسیل فراوان موجود در فوتبال استان گیلان و مازندران درباره توانایی این بازیکن‌ها توضیح داد: بازیکنان شمال کشور از توانایی فیزیکی بالا و هوش خوبی برخوردار هستند اما این استعدادها توسط مسئولان به‌خوبی حمایت نمی‌شوند.

فکری با بیان اینکه استعدادهای استان‌های شمالی بیشترین ضربه را از مسئولان می‌خورند در مورد دلایل عدم موفقیت تیم‌های استان‌های شمالی اظهار داشت: در استان‌هایی مانند تبریز و اصفهان حمایت‌های کافی از استعدادها به عمل می‌آید اما در استان‌های شمالی این حمایت وجود ندارد و از این بابت هواداران باید حسرت بخورند.

سرمربی نساجی با بیان اینکه مالک باشگاه نساجی یک سرمایه‌گذار خارج از استان است در مورد عدم تمایل وی به تیمداری گفت: بی‌توجهی‌های صورت گرفته باعث نارضایتی مالک باشگاه از وضعیت موجود شد لذا هنگام ورود سرمایه‌گذار به هر عرصه باید حمایت‌های لازم صورت بگیرد اما یکی از هنرهای ما فراری دادن سرمایه‌گذاران است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.