مهاجم آرژانتینی اینتر به اظهارات اخیر اسطوره فوتبال کشورش درباره او که در آن از لفظ خائن برای توصیف این بازیکن ۲۳ ساله استفاده کرده بود، پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائورو ایکاردی به اظهارات دیه‌گو مارادونا با خبرنگاران ایتالیایی که در آن مهاجم اینتر را «خائن» خطاب کرده بود جواب داد و شخصیت او را زیر سؤال برد.

ایکاردی بعد از اختلاف خانوادگی جنجالی‌اش با مکسی لوپس، مهاجم آرژانتینی حال حاضر تورینو، از چشم خیلی‌ها از جمله مارادونا افتاد و اظهارات اخیر «ال‌دیه‌گو» نشان داد که او همچنان از هموطنش متنفر است.

کاپیتان نراتزوری اما در تلاش برای کم اهمیت جلوه دادن اظهارات اسطوره فوتبال کشورش به شبکه اسکای گفت: نمی‌دانم مارادونا چه چیزهایی درباره من گفته است. او بازیکن بزرگی بوده اما خارج از دنیای فوتبال من نمی‌توانم به هیچ چیزی جواب بدهم.

ایکاردی ادامه داد: فکر می‌کنم که او مانند سال گذشته دوباره دارد وجهه بدی از خودش نشان می‌دهد و فکر نمی‌کنم مصاحبه‌ای مانند این هیچ سنخیتی با صلح داشته باشد.(اشاره کنایه‌آمیز به بازی خیریه موسوم به دیدار صلح که مارادونا قرار است در آن بازی کند).

مهاجم پیشین سامپدوریا عنوان کرد: حرف‌های ماردونا بی‌مزه‌اند اما او پیش از این در بازی دوستانه که به همت خاویر زانتی برگزار شده بود هم چنین حرف‌هایی را زده بود. من نمی‌توانم درباره کسی که الگوی هیچ کسی نیست، صحبت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.