مهاجم باواریایی‌ها به تمجید از سرمربی پیشین خود پرداخت و از تیم تحت‌هدایت او برای قهرمانی در لیگ برتر حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی که به مدت چهار فصل زیرنظر یورگن کلوپ سابقه بازی در بورسیا دورتموند دارد و با این مربی آلمانی دو قهرمانی در بوندس‌لیگا، یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در سوپرجام آلمان را تجربه کرده، در تمجید از وی گفت: به نظرم لیورپول با کلوپ می‌تواند این فصل برای قهرمانی بجنگد. پپ و منچسترسیتی کار را برای دیگر تیم‌ها برای رسیدن به قهرمانی سخت می‌کنند، اما لیورپول واقعاً شانس قهرمانی دارد.

مهاجم بایرن‌مونیخ عنوان کرد: عدم حضور لیورپول در رقابت‌های اروپایی می‌تواند به شادابی و کمتر شدن مصدومیت‌های این تیم کمک کند. کلوپ مربی‌ای است که می‌داند چطور از این امتیاز استفاده کند. چند بازی لیورپول را از زمانی که یورگن هدایت این تیم را بر عهده گرفته، دیده‌ام و مشخص است که بازیکنان از بازی برای او لذت می‌برند.

سرمربی آلمانی سرخپوشان مونیخی گفت: به عنوان بازیکن می‌دانید که کلوپ همیشه پشت شماست. یورگن همانند یک پدر است و بازیکنانش می‌توانند به او اعتماد کنند. این باعث می‌شود تا ایده‌ها و روش‌های مربیگری او را به مرور زمان خیلی راحت‌تر درک کنند.

لیورپول از هفت بازی ابتدایی‌اش در فصل جدید لیگ برتر پنج پیروزی کسب کرده که در این بین موفق به شکست تیم‌هایی همچون آرسنال و چلسی شده است.

شاگردان کلوپ در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند و با منچسترسیتی صدرنشین تنها دو امتیاز اختلاف دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.