امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس بعد از گلزنی مقابل سپاهان در این مسابقه، لباس خود را بالا زد که بر روی لباس او نام شهید صفرعلی عالیشاه به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران به شرح زیر است:

در حال حاضر نزدیک به ۱۲ هزار هوادار در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور دارند و مشغول تماشای بازی هستند. بخش عمده‌ای از این هواداران را سپاهانی‌ها تشکیل می‌دهند.

بخش عمده‌ای از سکوهای پرسپولیسی‌ها پر شده و چمن پشت دروازه تیم پرسپولیس نیز مملو از تماشاگران سرخ‌پوش حاضر در این بازی است.

به دلیل ازدحام جمعیت، نزدیک به نیم ساعت مانده به آغاز مسابقه، درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان بسته شد و نزدیک به هزار نفر از هواداران دو تیم، پشت درهای ورزشگاه فولادشهر ماندند.

نیروی انتظامی برای افزایش نظم خیابان‌های منتهی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان، بخشی از مسیرهای منتهی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان را مسدود کرده بود تا ترافیک در اطراف ورزشگاه فولادشهر اصفهان روان باشد.

در دقایق نخست نیمه اول مسابقه، یک تماشاگر پرسپولیسی که در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور داشت، با تماشاگران تیم سپاهان درگیر شد و تماشاگران در این صحنه خواستار خروج وی از زمین مسابقه بودند.

تعدادی از هواداران تیم پرسپولیس در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور داشتند و بعد از گل نخست پرسپولیس که در دقیقه ۱۵ بازی به ثمر رسید، به خوشحالی پرداختند.

پیش از آغاز بازی علیپور، ماهینی، ربیع خواه و مسلمان به سمت نیمکت سپاهان آمدند و از ویسی رخصت گرفتند و در سوی دیگر هم شجاع خلیل زاده با حضور در کنار نیمکت پرسپولیس با تیم مهمان خوش و بش کرد.

امید عالیشاه، بازیکن تیم پرسپولیس بعد از گلزنی مقابل سپاهان در این مسابقه، لباس خود را بالا زد که بر روی لباس او نام شهید صفرعلی عالیشاه به چشم می‌خورد.

برانکو ایوانکوویچ امروز با حساسیت خیلی زیادی بازی را دنبال می‌کرد و مشغول تشویق تیم سپاهان بود.

عبدالله ویسی، سرمربی تیم سپاهان نیز در این مسابقه با حساسیت قابل توجهی بازی را دنبال می‌کرد و هنگام از دست رفتن موقعیت‌های بازیکنان تیمش با عصبانیت بر سر آنها فریاد می‌زد.

نورافکن‌های استادیوم در شروع مسابقه روشن شد و بازی از همان دقایق ابتدایی مسابقه زیر نور نورافکن‌ها برگزار می‌شد.

هواداران پرسپولیس بعد از گل تیم خود به شدت به تشویق تیم پرسپولیس پرداختند و خواستار گلزنی دوباره تیم خود در این مسابقه شدند.

هواداران سپاهان نیز بعد از گلزنی تیم خود در این مسابقه برای پرسپولیسی‌ها کری‌خوانی کردند و خواستار آن شدند که تیمشان دوباره گلزنی کند.

جایگاه خبرنگاران رسانه‌های گروهی نیز امروز به میزان قابل توجهی شلوغ بود و فرصت را برای کری‌خوانی بازیکنان دو تیم فراهم کرده بود.

عبدالله ویسی، سرمربی سپاهان که امروز با کت و شلوار در زمین مسابقه حاضر شده بود، بعد از گل تساوی تیمش، کتش را بیرون آورد و با دقت و حساسیت بازی را دنبال می‌کرد.

احسان حاج‌صفی بعد از گلزنی در دقیقه ۲۲ مسابقه، به سمت پرسپولیسی‌ها رفت و مقابل آنها خوشحالی کرد و هواداران پرسپولیس نیز مقابل او واکنش نشان دادند.

خطاهای شدید پرسپولیسی‌ها امروز در نیمه نخست بازی به میزان قابل توجهی مشهود بود اما این مسئله با مدیریت داور تمام شد و او ترجیح می‌داد به آنها کارت نشان ندهد.

احسان حاج‌صفی در بازی فصل گذشته که با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید نیز، همچون بازی امروز، نخستین گل را به ثمر رساند اما بازی گذشته با شکست سنگین سپاهان به پایان رسید.

او با گلزنی در این مسابقه، نخستین گل خود را در لیگ شانزدهم به ثمر رسید.

پدرو هنریکه با وجود مصدومیت در این مسابقه در ترکیب ابتدایی تیمش قرار گرفته بود. این بازیکن در یک صحنه خطا با دست روی حسینی خطا کرد و با شیطینت و فرار از دریافت کارت زرد سبب ایجاد درگیری کوتاهی در زمین شد که محسن مسلمان هم یکی از نقش آفرینان اصلی این صحنه بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.