مربی تیم فوتبال استقلال در صحبت با خبرنگاران گلایه‌های آنها را شنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پایان بازی استقلال و ذوب آهن رسانه‌ها مصاحبه با استقلالی‌ها را به دلیل رفتاری که آنها طی هفته‌های گذشته داشتند و با خبرنگاران مصاحبه نمی‌کردند تحریم کردند.

در همین راستا هنگامی که محمد خرمگاه مربی استقلال قصد رفتن به سمت اتوبوس تیمش را داشت لحظاتی کنار خبرنگاران ایستاد و با آنها در مورد گلایه‌هایی که داشتند صحبت کرد.

خبرنگاران به خرمگاه اعلام کردند که چرا بازیکنان اجازه مصاحبه ندارند در حالی که رسانه‌ها همواره به آنها احترام گذاشتند و از استقلال حمایت کردند.

وی در پاسخ گفت: فکر می‌کنم اگر دوربین‌ها نباشند می‌توانیم صحبت کنیم.

خبرنگاری در ادامه اعلام کرد شما کاپیتان استقلال بودید اما آیا این کار بی‌احترامی نیست؟ که خرمگاه در جواب گفت: اگر شما بخواهید با کمال احترام ۲ ساعت می‌ایستم و صحبت می‌کنم ولی ما موظف هستیم که به تصمیمات باشگاه احترام بگذاریم آنها می‌گویند فعلاً مصاحبه نکنید و ما این اقدام را انجام می‌دهیم.

خرمگاه در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد اینکه آیا در آینده اگر دچار مشکل شدند از رسانه‌ها گلایه نمی‌کنند که چرا حمایتی انجام ندادند تصریح کرد: یک بخش فعالیت باشگاه‌ها وابسته به مسائل اقتصادی است اگر ما از این دستورات تخطی کنیم شاید دچار مشکلات مالی شویم، مشکلاتی که امروز همه تیم‌ها با آنها روبرو هستند.

وی در مورد اینکه اگر رسانه‌ها نباشند عملکرد آنها دیده نمی‌شود، تصریح کرد: اگر مشکلی که اسپانسر و باشگاه‌ دارند حل شود بنده ۲ ساعت در اختیار شما هستم و صحبت خواهم کرد.

مربی استقلال در ادامه یادآور شد: نمی‌دانم مشکل چیست ولی حتماً باشگاه هم دلیلی دارد که چنین مسأله‌ای را بیان می‌کند. در کل ریشه‌یابی این موضوع از طرف باشگاه باشد خیلی بهتر است و من نمی‌توانم نکته خاصی را بگویم.

وی در مورد اینکه آیا اکنون که دوربین‌ها هستند جریمه نخواهد شد، عنوان کرد: به هر حال وظیفه‌ام بود اینجا بایستم و اگر جریمه هم شدم فدای سرتان.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.