مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: هم اکنون نمی‌توانیم براساس جدول مسابقات درخصوص تیمی نظر بدهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عباس دهقانی در نشست پیش از دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و صبا اظهار داشت: به علت اینکه کاظمی به تهران سفر کرده بود و قصد داشت در مراسم ترحیم مادر و پدر بهادر عبدی شرکت کند در این نشست حاضر نشد و از طرف او از تمامی خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: ما آمادگی لازم را برای رویارویی با صبا داریم در یک ماه تعطیلی لیگ بازی‌های دوستانه خوبی با تیم‌های ذوب‌آهن، پدیده و سپاهان برگزار کردیم و امیدوارم به تیم دلخواه فرهاد کاظمی برسیم.

مربی سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: جدول نمی‌تواند در مورد تیم‌ها توضیحی بدهد و ملاک خاصی نیست. صبا تیم خوبی دارد و نمی‌ توان بر این موضوع که در چه جایگاهی قرار گرفته صحبت کرد.

دهقانی در مورد وضعیت هادی عقیلی خاطرنشان کرد: عقیلی بازیکن بزرگی است و آرزوی هر تیمی است که این بازیکن را داشته باشد اما ما خانزاده،‌حسینی،‌زارعی و میثم آقایی را داریم که وضعیت خوبی دارند.

وی درمورد حضور رویانیان به عنوان عضو هیات مدیره این باشگاه یادآور شد: رویانیان از مدیران ارزشی نظام و فوتبال است. او در پرسپولیس کارنامه موفقی داشت و امیدواریم در اینجا هم بتواند شرایط بهتری را رقم بزند.

مربی‌ سیاه جامگان درمورد حضور رضا عنایتی بازیکن سابق این تیم در صبا گفت: عنایتی از مفاخر فوتبالی ایران است. او اختلافی با من نداشت که بخواهد جدا شود امیدواریم که عنایتی سلامتی کامل خود را بدست آورده باشد تا بتواند مقابل ما بازی کند. دوست داریم که او را در زمین مسابقه ببینیم. بازیکن سالمی مثل عنایتی کم پیدا می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد:مصدوم و محرومی برای بازی مقابل صبا نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.