بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه از مصدومیتش در مسابقات جام جهانی خیلی ناراحت است، گفت: چهارسال برای حضور در این بازی‌ها تمرین کردم ولی در بازی اول آسیب دیدم.

قدرت بهادری درباره مصدومیتش در بازی مقابل اسپانیا در جام جهانی فوتسال، گفت: در صحنه گل دوم اسپانیا بود که خواستم مانع به ثمر رسیدن گل بشوم و از پشت به ضربه‌ای به پشت پای بازیکن اسپانیا زدم. همین ضربه باعث شد انگشت پایم برگردد و بشکند.

وی تاکید کرد: خدا را شکر در حال حاضر شرایط پایم بهتر است ولی از نظر روحی اصلا در شرایط مناسبی نیستم. خیلی، خیلی از مصدومیتم ناراحتم. من در روز آخر دوره گذشته جام جهانی از تیم ملی خط خوردم و چهار سال زحمت کشیدم که در این جام جهانی حضور داشته باشم. در این چهار سال مدام تمرین می‌کردم ولی گویا شانس با من یار نبود و در اولین بازی مصدوم شدم.

بازیکن تیم ملی فوتسال درباره مدت زمان دور بودنش از میادین، گفت: متخصص کلمبیایی می‌گفت سه هفته ولی پزشک تیم ملی اعلام کرد احتمالا باید پایم تا چهار هفته در گچ باشد.

بهادری در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است برای تکمیل فرایند درمانش به ایران بازگردد؟ تصریح کرد: اگر شرایط مناسب بود، به ایران برمی‌گشتم تا به پایم برسم اما در حال حاضر باید استراحت مطلق کنم.

بازیکن تیم می فوتسال در پایان با بیان اینکه ناشکر نیست، گفت: تا چهار روز اصلا نباید از جایم تکان بخورم. برای همین تا روز آخر همراه تیم ملی در کلمبیا هستم و دعا می‌کنم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.