عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: هیات رئیسه سازمان لیگ نشستی با مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حل مشکل اسپانسر برگزار می‌کند.

حبیب‌الله شیرازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری دربی ۸۳ گفت: دربی مهم‌ترین مسابقه باشگاهی کشور است و این مسابقه را در سایر کشورها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد بنابراین هیات فوتبال استان تهران در حد توان و امکاناتی که دارد تلاش می‌کند بهترین مسابقه را برگزار کند.

رئیس هیات فوتبال استان تهران ادامه داد: از نظر امنیتی ماموران یگان ویژه به اندازه کافی در ورزشگاه حضور دارند و امنیت بازی را تامین می‌کنند. از نظر سلامت نیز آمبولانس‌هایی برای تماشاگران در ورزشگاه آزادی مستقر می‌شوند تا اگر برای تماشاگران مشکلی پیش آمد به آنها خدمت رسانی کنند. یک آمبولانس بزرگ مقابل در غربی ورزشگاه مستقر می‌شود و تعدادی دیگر در مناطق مختلف ورزشگاه مستقر می‌شوند. همچنین پزشکانی در روی سکوها مجهز به دستگاه‌های شوک قلبی حضور خواهند داشت تا در صورت حمله قلبی ناشی از استرس تماشاگر را احیا قلبی کنند و به آمبولانس‌ها برسانند.

شیرازی در مورد تردد تماشاگران گفت: تمهیدات لازم با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی صورت گرفته تا تماشاگران راحت بتوانند به ورزشگاه بیایند. علاقمندان به فوتبال هم اخبار را از طریق رسانه‌ها پیگیری کنند تا در صورت پر شدن ظرفیت ورزشگاه دیگر به ورزشگاه مراجعه نکنند و از طریق تلویزیون بازی را تماشا کنند.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد اختلاف بین حامی مالی پرسپولیس و استقلال با این سازمان گفت: آقای عابدینی جلساتی با مدیران این دو باشگاه داشته است. به هر حال باید منافع همه باشگاه‌ها لحاظ شود و سازمان لیگ که حامی منافع باشگاه‌هاست متضرر نشود زیرا قراردادی دو ساله امضا کرده و باید به آن پایبند بود.

شیرازی در مورد مصاحبه‌های طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس و امیر عابدینی سرپرست امور اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: هیات رئیسه سازمان لیگ جلسه‌ای با مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار می‌کند تا این مساله از طریق مسالمت آمیز حل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.