سرمربی جودوی نابینایان وکم بینایان گفت: همه کمک کردند تا بچه‌ها به شرایط مسابقه برسند و اکنون هر سه نفر تشنه مبارزه هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، حاج یوسف‌زاده، سرمربی جودوی نابینایان وکم بینایان اظهار داشت: هفت - هشت ماه پیش تیم جودو را تحویل گرفتم و سعی کردم در طول این مدت بچه‌ها را از هر لحاظ به شرایط دلخواه برسانم؛ البته خود جودوکاران همکاری کردند تا طبق برنامه به خوبی پیش برویم.

وی ادامه داد: همکارانم در بدنسازی جودوکاران و همچنین بررسی مسائل روحی و روانی و پزشکی جودوکاران توسط متخصصین به من کمک کردند تا بچه‌ها به شرایط مسابقه برسند و اکنون هر سه نفر تشنه مبارزه هستند.

سرمربی جودوی نابینایان وکم بینایان گفت: تیم اعزامی به ریو تمرینات خوبی را درقائمشهر، آذربایجان، آزادی و ورزشگاه هرندی برگزار کرد. پس از یک روز استراحت از امروز تمرینات را آغاز کرده‌ایم. امروز صبح از حمزه ندری تست دوپینگ گرفتند. با این حال تاکنون سه جلسه تمربن داشتیم. از طرفی سعی کردیم زمان تمرینات با ساعت مسابقات هماهنگ باشد.

حامد علیزاده از مشهد در منهای ۱۰۰ کیلوگرم،،حمزه ندری از لرستان در به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم و سیدامین نوری جعفری از خوزستان درمنهای ۸۱ کیلوگرم نمایندگان جودوی ایران در بازیهای پارالمپیک ریو هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.