مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه هرگز به دنبال جنجال‌آفرینی در پایان بازی نبودم، گفت: تنها گناه من خوشحالی کردن به خاطر موفقیت تیم کشورم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام پس از پیروزی دو بر صفر تیم ملی مقابل قطر با ابراز رضایت از نتیجه به دست آمده، گفت: بازی خوبی را ارائه کردیم و توانستیم به یک پیروزی با ارزش و حساس دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: در نیمه اول به خاطر اینکه اولین بازی‌مان را انجام می‌دادیم، کاملاً هماهنگ نبودیم اما در نیمه دوم و با صحبت‌هایی که سرمربی تیم با بازیکنان کرد، رفته‌رفته بازی قابل قبولی ارائه دادیم و توانستیم در لحظات پایانی دو گل حساس و سرنوشت‌ساز را بزنیم.

نکونام در ادامه خاطرنشان کرد: قطری‌ها در نیمه اول بازی خوبی از خود ارائه کردند و تنها به این دلیل بود که ما هماهنگ نبودیم ولی در نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشتند و این ما بودیم که از آنها سر تر بودیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چند بازیکن قطری گفته‌اند عامل اصلی تنش، کاپیتان سابق تیم ملی ایران بوده است، گفت: گناه من فقط خوشحالی کردن بود و از این کارم هم ناراحت نیستم زیرا من از کنار نیمکت قطر رد می‌شدم و ابراز خوشحالی و تشکر از قوچان‌نژاد کردم و اگر باز هم این اتفاق پیش می‌آمد، همین کار را خواهم کرد.

مربی تیم ملی در خصوص قضاوت داور سریلانکایی نیز گفت: متأسفانه داور عملکرد ضعیفی داشت و نتوانست این بازی را مدیریت کند و همین مسئله باعث تنش بین بازیکنان شد و من امیدوارم برای بازی‌های این چنین حساس از داوران با تجربه‌تری استفاده شود.

نکونام در خصوص دیدار تیم ملی ایران که روز سه‌شنبه مقابل چین برگزار خواهد شد، گفت: باید بازی با قطر را فراموش کرده و تمریناتی را انجام دهیم که اختصاص به بازی چین داشته باشد تا بتوانیم در پکن نیز به امتیازات لازم دست پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: از همه هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم که با این پیروزی توانسته باشیم جبران حضور یکصد هزار نفری آنها را کرده باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )