مدافع تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بازیکنان قطری به جای بازی فوتبال تنها حاشیه‌سازی می‌کنند، گفت: هنر قطری‌ها فقط اتلاف وقت و درگیری با تیم‌های حریف است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال حسینی پس از پیروزی دو بر صفر تیم ملی ایران مقابل قطر گفت: خوشحالم که توانستیم سه امتیاز حساس را در اولین بازی‌مان به دست بیاوریم و شرایط خوبی را برای دیدار با چین داشته باشیم.

وی تاکید کرد: نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم و نمایش تیم ملی چنگی به دل نزد که البته دلیل آن نداشتن بازیهای تدارکاتی بود. اما در نیمه دوم بهتر از نیمه اول شدیم و توانستیم بر توپ و میدان مسلط شده و بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

مدافع تیم ملی در خصوص درگیری‌های پایان بازی نیز گفت: هنر قطری‌ها تنها جنجال‌آفرینی و حاشیه‌سازی است و معمولاً با هر حریفی که بازی می کنند، این مشکلات را به وجود می‌آورند و می‌خواهند از این طریق همه چیز را به سود خودشان به پایان برسانند.

حسینی تاکید کرد: از ابتدا هم می‌دانستیم که قطری‌ها شگردشان همین است و با جنجال‌آفرینی به دنبال کسب یک امتیاز بودند که بچه‌های ما عملکرد قابل قبولی داشتند و توانستیم در دقایق پایانی ضربه نهایی را به این تیم وارد کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی هواداران تشکر می‌کنم که ما را تنها نگذاشته و در پیروزی ما سهم بسزایی داشتند. قطعا چین را هم شکست خواهیم داد تا برای صعود کارمان آسانتر شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )