لسترسیتی قهرمان فصل پیش لیگ جزیره با پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون پوند برای خرید مهاجم ۲۸ ساله اسپورتینگ موافقت کرد تا بدین ترتیب رکورد انتقال بازیکن در این باشگاه شکسته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم لسترسیتی که ماه گذشته با جیمی واردی ، مهاجم گلزن خود چهار سال تمدید قرار کرده بود حال به فکر خرید مهاجم نایب قهرمان لیگ پرتغال افتاده و با پرداخت ۳۰ میلیون پوند برای خرید وی موافقت کرده است.

قهرمان فصل گذشته لیگ جزیره در سه بازی نخست لیگ تنها یک بازی را برنده شده و در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و این مسئله مالکان کینگ پاور را نگران می‌سازد. این تیم که دو ماه گذشته با پرداخت ۱۶.۶ میلیون پوند ، احمد موسی مهاجم فصل گذشته زسکامسکو را به خدمت گرفت حال راه چاره برای عقب نماندن از کورس قهرمانی را در خرید مهاجم دیگر می‌داند.‌

سلیمانی با درخشش در جام جهانی ۲۰۱۴ با تیم الجزایر نام خود را بر سر زبان ها انداخت و توانست در سال ۲۰۱۵ با اسپورتینگ قهرمان جام حذفی پرتغال شود . وی در سه سال حضور خود در این تیم پرتغالی ۸۲ بازی انجام داده و موفق به زدن ۴۸ گل شده است. بهترین بازیکن سال ۲۰۱۳ الجزایر که هفته گذشته پیشنهاد وست برومویچ را رد کرده بود حال دلیل اصلی پذیرفتن پیشنهاد لستر را حضور رفیق صمیمی هم وطن خود ریاض ماحرز ، هافبک تکنیکی لسترسیتی می‌داند.

این بازیکن کمپ تمرینی الجزایر که برای رقابت در مقدماتی جام جهانی مقابل لسوتو برگزار شده بود را برای دادن تست پزشکی به مقصد ایتالیا ترک کرد و امیدوار است که تا ساعات پایانی نقل و انتقالات قرارداد خود را تنظیم کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.