هافبک تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه باید با پیروزی برابر قطر راه صعود به جام جهانی را هموار کنیم، گفت: امیدوارم هواداران ورزشگاه را پر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش شجاعیان پیش از آغاز تمرین عصر امروز سه شنبه تیم ملی فوتبال در رابطه با شرایط این تیم گفت: اردوی خوبی را در کشور ایتالیا برگزار کردیم همچنین یک بازی مهم با قطر را پیش‌رو داریم و امیدوارم با حمایت مردم و پر شدن ورزشگاه آزادی قطر را ببریم و راه را برای صعود هموار کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا می توانید در لیست نهایی کارلوس کی‌روش حضور داشته باشید؟ گفت: من با انگیزه تمریناتم را دنبال ‌می‌کنم و چه در اردو و چه در بازی‌ها تمام تلاشم را می کنم تا برای تیم مفید باشم امیدوارم بتوانم نظر کی‌روش را نیز جلب کنم و در لیست نهایی حضور داشته باشم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به حمایت ها از تیم ملی خاطرنشان کرد: حمایت‌های خوبی از تیم ملی صورت گرفته است، روز گذشته هم آقای جهانگیری در تمرین حاضر شدند و حمایت کردند، بهتر است این حمایت‌ها ادامه دار باشد و ما هم در زمین بتوانیم جواب آنها را بدهیم.

شجاعیان در پایان گفت: امیدوارم هواداران روز پنجشنبه در ورزشگاه حاضر شوند و آزادی را پر کنند و روز سختی را برای قطر رقم بزنند، ما هم باید غیرت ایرانی‌مان را نشان دهیم و هواداران مان هم از روی سکو حمایت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.