سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا اولین جلسه تمرینی ماتادورها را بدون مدافع بارسلونا برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی اسپانیا اولین جلسه تمرینی خود با هدایت خولن لوپتگی را روز گذشته در حالی برگزار و خود را برای بازی دوستانه پنجشنبه شب برابر بلژیک آماده کرد که جرارد پیکه در میان بازیکن این تیم دیده نمی‌شد.

مدافع میانی ۲۹ ساله بارسلونا اگرچه به هم‌تیمی‌هایش در اردوی تیم ملی اسپانیا ملحق شد اما به دلیل آسیب‌دیدگی در بازی اخیر بارسا برابر بیلبائو به صلاحدید پزشکان تیم ملی اسپانیا معاینه و از شرکت در تمرینات معاف شد. پیکه در بازی هفته دوم بارسا در لالیگا در خانه بیلبائو از ناحیه ساق پا آسیب دید و به همین دلیل اعضای کادر فنی اسپانیا از فشار آوردن به او خودداری کردند تا مبادا بازی پنجشنبه شب و نیز بازی اول‌شان در مرحله انتخابی جام جهانی را از دست بدهد.

علاوه بر پیکه، هم‌تیمی بارسایی او سرخی روبرتو نتوانست در تمرینات تیم ملی اسپانیا شرکت کند چون پزشکان تیم به او فرصت بیشتری برای ریکاوری مصدومیتش اخیرش داده‌اند. او اما خواهد توانست در هر دو بازی دوستانه و رسمی پیش روی «لاروخا» به میدان برود.

اسپانیا چهار روز پس از رویارویی با بلژیک در بروکسل، دوشنبه هفته آینده مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را با بازی برابر لیختن‌اشتاین آغاز می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.