سرمربی تیم فوتبال آتلتیکومادرید بعد از کسب دومین تساوی در این فصل از رقابتهای لالیگا مقابل تیم تازه صعود کرده لگانس، شاگردانش را به آرامش دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از اینکه آتلتیکومادرید در اولین دیدار از فصل جدید رقابتهای لالیگا، با تساوی یک بر یک در خانه مقابل آلاوس دو امتیاز از دست داد، آنها در هفته دوم نیز بار دیگر با تساوی بدون گل مقابل لگانس متوقف شدند.

به هر حال،«دیه‌گو سیمئونه» سرمربی آتلتیکو معتقد است اگر بازیکنانش به تمرین سخت ادامه دهند، نتایج بهتری می گیرند.

سیمئونه بعد از بازی گفت: قطعاً فکر می کنم با تمرین و سختکوشی آنچه را که می خواهیم پیدا می کنیم. این تنها راه است. در بازی های گذشته، فرصتهای کمتری داشتیم و گل می‌زدیم و در این دو دیدار این قضیه بالعکس بود. در حال حاضر باید آرام باشیم و به تمرین کردن ادامه دهیم. تیم ما مشتاق است تا تمام توانش را نشان دهد. از کار کردن با این بازیکنان خیلی خوشحالم.

در این دیدار «کوین گامیرو» بازیکن جدید آتلتیکو در کنار «آنتونی گریزمان»، هر دو فرصتهایی برای گلزنی داشتند اما «جان اندر سرانتس» دروازه بان لگانس چندین بار به خوبی دروازه تیمش را نجات داد تا سرانجام این بازی بدون گل به پایان رسد.

«سیمئونه» در این باره گفت: برای پیروزی احتیاج به خلق موقعیت داریم و نباید موقعیتی به حریف بدهیم. معتقدم که ما موقعیت خلق می کردیم و به آنها موقعیتی ندادیم، در نتیجه فقط نیاز داشتیم که این فرصتها را تبدیل به گل کنیم.

بازی بعدی اتلتیکومادرید روز ۱۰ سپتامبر مقابل سلتاویگو است. با توجه به نمایش خوب آنها در دیدار دیشب مقابل رئال مادرید، شاگردان «دیه گو سیئونه» کار آسانی برای پیروزی مقابل حریف خود ندارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.