مربی تیم ملی فوتبال جوانان، گفت: در اردوی قبلی تمرینات آمادگی جسمانی را در نظر داشتیم تا بازیکنان را به شرایط خوبی از لحاظ جسمانی برسانیم و در اردوی رامسر هم این شرایط را دنبال می‌کنیم.

کوروش برمک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در رامسر عنوان کرد: قرار است امروز اردوی ما آغاز شود و سپس فردا عازم رامسر شویم.

وی افزود: متأسفانه قرار بود یک بازی دوستانه با لهستان داشته باشیم که سفر این کشور لغو شد. ما تمریناتمان را فعلاً در داخل کشور پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم تا شروع مسابقات خودمان را از لحاظ بدنی و تاکتیکی به حد مطلوب برسانیم.

مربی تیم ملی جوانان در ادامه عنوان کرد: اردوی قبلی ما بیشتر اختصاص به انجام کارهای بدنی و رساندن بازیکنان به شرایط جسمانی مناسب بود. در این اردو هم همین شرایط را دنبال می‌کنیم و احتمالاً در یک بازی دوستانه به میدان می‌رویم.

برمک در مورد اینکه آیا به غیر از تورنمنت چین اردوی خارجی دیگری مدنظر دارند، اظهار داشت: مسئولان فدراسیون تلاش می‌کنند تا تدارک لازم را برای تیم درنظر بگیرند. فعلاً چیزی قطعی نشده که بخواهیم اعلام کنیم، اما ما تلاش می‌کنیم در یکی، دو ماه باقی مانده تا مسابقات بهترین تدارکات را داشته باشیم تا با قدرت کامل پا به مسابقات بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.