دروازه‌بان بزرگ تیم ملی ایتالیا و یوونتوس از همتای نگون‌بخت خود در تیم منچسترسیتی حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «جو هارت» گلر تیم ملی انگلیس و عضو من‌سیتی هم اکنون یکی از سخت‌‌ترین دوران ورزشی خود را تجربه می‌کند. وی که سال‌ها گلر شماره یک آبی‌های آسمانی شهر منچستر بوده و برای انگلیس نیز بازی کرده، توسط پپ گواردیولا، سرمربی تازه‌وارد تیم باشگاهی‌اش، با تنزل مقام مواجه شده بطوری که بحث انتقالش نیز مطرح است.

هارت که به همین دلیل به یکی از موضوعات لیگ جزیره تبدیل شده، از سوی جیان لوئیجی بوفون، گلر با تجربه ایتالیا و یوونتوس مورد حمایت قرارگرفته است.

دروازه‌‌بان ۳۸ ساله تورینی‌ها اظهارداشت:‌ هارت ۲ یا ۳ سال قبل هم در وضعیتی مشابه بود. وقتی بازگشت، به جرائت می‌توان گفت که بهترین فوتبالش را به معرض نمایش گذاشت.

وی افزود: او قابلیت‌هایی دارد که همه ما از آن با خبر هستیم؛ اما یک خصوصیت مهم‌تر او این است که بازیکنی با شخصیت است. همین ویژگی یکی از مهم‌ترین قابلیت‌ها برای یک دروازه‌بان است.

بوفون همچنین عنوان کرد: هارت از ۵ یا ۶ سال قبل با ثبات بازی می‌کند و نشان داده که جزو دروازه‌بانان برتر جهان است. در شرایط کنونی دخه‌آ و نویر گلر‌های خارق‌العاده کنونی فوتبال جهان هستند. اما من در پشت سر این دو کسی به اندازه قدرت و توانایی هارت نمی‌بینم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.