مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدفمان قهرمانی است و به هیچ وجه برای رسیدن به این هدف دست از کار نمی‌کشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، «سرتن چوک» در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حضورش در پرسپولیس، گفت: من در رده های پایه تیم های ملی کرواسی کار کرده ام و حدود ۷۰ درصد بازیکنانم به تیم ملی بزرگسالان هم راه پیدا کرده اند. همچنین سابقه مربیگری در تیم لوکوموتیو را در کارنامه دارم.

وی در رابطه با اینکه پرسپولیسی ها موقعیت های زیادی را در بازی هایشان از دست می دهند، افزود: به هر حال باید روی این مساله کار کنیم تا این موضوع را برطرف کنیم و برای حل آن نیاز به زمان داریم. البته طارمی هم بهترین بازیکن لیگ ایران است اما باید کار کنیم تا دیگر موقعیتی را به آسانی هدر ندهیم.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه پرسپولیس سه دیدار سخت را پیش رو دارد، تصریح کرد: این سه مسابقه برای ما فوق سنگین است. ما باید برابر تراکتوری به میدان برویم که امیر قلعه نویی مربی آن است و پرافتخارترین مربی ایران است. در هر صورت ما باید این مسابقه را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم.

چوک درباره اینکه پرسپولیس قهرمان خواهد شد یا خیر تصریح کرد: ما می دانیم پرسپولیس باشگاه بزرگی است، هدف ما این است که قهرمان شویم اما فعلا در ابتدای راه هستیم اما به هیچ وجه از هدف مان کنار نمی کشیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اخراجش در بازی مقابل صبا گفت: داور در یک صحنه روی محسن مسلمان خطا نگرفت. چند دقیقه بعد هم یک خطا به سود صبا اعلام کرد که ممکن بود برای ما خطرناک باشد. من هم به خاطر شرایط به صورت غریزی به لب خط آمدم و در آنجا بطری وجود داشت که داور فکر کرد من به آن بطری لگد زدم و به همین خاطر من را اخراج کرد، اما می گویم عکس العمل من در آن شرایط کاملا غریزی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.