مدافع راست تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد اعلام کرد که از هفته پنجم می‌تواند تیمش را در لیگ برتر همراهی کند.

محمدرضا خانزاده که هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر را به‌دلیل مصدومیت از دست داد، وضعیت فعلی‌اش را مطلوب خواند و به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: مصدومیت از ناحیه همیسترینگ فریب‌دهنده است و باید مراحل درمانی را به‌صورت کامل طی می‌کردم. دوست داشتم مقابل فولاد بازی کنم، اما دکترها تشخیص دادند که به میدان رفتن در این مسابقه ریسک بزرگی است و فرهاد کاظمی هم تصمیم گرفت تا بازی نکنم، الان اما مشکل خاصی ندارم و در هفته پنجم می‌توانم به میدان بروم.

وی درمورد عملکرد سیاه‌جامگان در چهار بازی ابتدایی لیگ برتر گفت: ما می‌توانیم خیلی بهتر از این بازی کنیم و در همین چهار هفته هم پیشرفت داشتیم، هرچند که در بعضی از بازی‌ها با اشتباهاتی مواجه شدیم و امتیاز از دست دادیم. تعطیلات لیگ برتر قطعاً به ما کمک می‌کند تا چند بازی دوستانه انجام دهیم و وضعیت بهتری پیدا کنیم.

مدافع راست تیم فوتبال سیاه‌جامگان در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد ما از لحاظ امتیازی بد نبوده است، ولی می‌توانیم بهتر از این باشیم. فرهاد کاظمی مربی است که برای هر بازی تاکتیک خاصی دارد و استراتژی او برای هر مسابقه با دیگر بازی‌ها متفاوت است. اگر حرف‌های او را گوش بدهیم و خواسته‌هایش را در زمین اجرا کنیم می‌توانیم هر تیمی را شکست بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.