تیم روستوف در هفته سوم لیگ برتر روسیه در حالی که با دو گل از زنیت سن‌پترزبورگ پیش بود در نهایت با دریافت سه گل در نیمه دوم شکست را پذیرا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم روستوف در اولین بازی هفته سوم لیگ برتر روسیه امشب (جمعه) میهمان تیم مطرح زنیت سن‌پترزبورگ بود و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

تیم روستوف در ۱۵ دقیقه اول این بازی خارج از خانه توانست دو گل به‌ثمر برساند. دیمیتری پولوز، مهاجم ۲۵ ساله و روسی تیم روستوف در دقایق ۸ و ۱۴ برای تیمش گلزنی کرد تا تیم زنیت و هوادارانش در شوک بزرگی فرو روند.

در دقیقه ۴۴ این بازی حساس الکساندر گاستکان، کاپیتان روستوفی‌ها با دریافت کارت قرمز دوم از زمین بازی اخراج شد و زنیت توانست با آرامش بیشتری مهیای جبران گل‌های خورده و کسب سه امتیاز خانگی شود.

تیم زنیت سن‌پترزبورگ در دقایق ۵۰، ۷۳ و ۸۵ سه بار دروازه روستوفی‌ها را باز کرد و بازی باخته را با پیروزی ۳ بر ۲ به‌سود خود پایان داد. گل دوم میزبان را سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی روستوف که از آغاز نیمه دوم وارد زمین شده بود، به‌ثمر رساند.

تیم زنیت سن‌پترزبورگ با این پیروزی خانگی پنج امتیازی شد و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد. روستوف نیز با چهار امتیاز قبلی در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.