مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک در حالی تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد که برزیلی‌ها به دنبال معرفی فرهنگ غنی کشورشان هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو ساعت ۲۰ به وقت محلی و ۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ماراکانا برگزار خواهد شد. در حالی که چند ساعت به آغاز مسابقات مانده استادیوم حال و هوای خاصی دارد.

* در فاصله قریب به یک ساعت مانده به آغاز مراسم افتتاحیه سکوهای ورزشگاه ماراکانا در حال پر شدن است. البته ورزشگاه هنوز پر نشده و جمعیت کمی در حال ورود به استادیوم هستند. به گونه ای که جمعیت بیشتر استادیوم در حال حاضر توسط خبرنگاران کشورهای مختلف پر شده است!

* از بلندگوهای استادیوم موسیقی برای حاضران در استادیوم ماراکانا پخش می شود.

* با وجود اینکه زمان کوتاهی تا آغاز مراسم افتتاحیه باقی مانده، معترضان به المپیک هنوز دست از اعتراض نکشیده اند و کماکان به اعتراض خود ادامه می دهند. بیرون از ورزشگاه عده ای با در دست داشتن پلاکارد اعنراضشان را به برگزاری مسابقات المپیک نشان می دهند.

* اولین پیغام مراسم افتتاحیه این است که مردم برزیل توانایی زیادی دارند و می‌توانند از هیچ، همه چیز بسازند. چیزی شبیه معجزه و با دستهای خالی.

* در بخش دوم مراسم به فرهنگ غنی برزیل اشاره خواهد شد و نمادهایی برای این ارائه می شود.

*تلاش مسئولان این است که تا ٤٠ دقیقه بعد از مراسم برنامه های افتتاحیه به صورت راز باقی بماند تا حاضرین در استادیوم و بیننده های تلویزیونی به نوعی سورپرایز شوند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )