هواداران پرسپولیس قصد دارند نسبت به برخی رفتارهای چند روز اخیر هواداران منتسب به باشگاه استقلال، اسطوره فقید آبی‌ها را تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰:۴۵ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. حواشی پیش از آغاز این بازی به شرح زیر است:

* در حال حاضر حدود پنج هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* با توجه به اینکه دیدار پرسپولیس - فولاد خوزستان نخستین دیدار لیگ شانزدهم در ورزشگاه آزادی است که با حضور تماشاگران برگزار می‌شود. سکوهای طبقه دوم که در حال صندلی‌گذاری است، یکی از مواردی است که جالب توجه محسوب می‌شود.

* هنوز صندلی‌ها بخش جنوبی طبقه دوم ورزشگاه آزادی تکمیل نشده است و مسئولان ورزشگاه آزادی در تلاش هستند به‌زودی این بخش را هم صندلی‌گذاری کنند.

* اتوبوس پرسپولیسی‌ها ساعت ۱۹:۱۰ وارد تونل شرقی ورزشگاه آزادی شد.

* بازیکنان پرسپولیس به‌همراه برانکو ایوانکوویچ وارد زمین چمن ورزشگاه آزادی شدند که مورد تشویق و استقبال هواداران قرار گرفتند.

* اتوبوس فولاد خوزستان از ساعت ۱۸:۳۰ وارد ورزشگاه شده بود و بازیکنان این تیم برای آشنایی با جو ورزشگاه وارد زمین شده بودند.

* نعیم سعداوی، بازیکن سال‌های دور پرسپولیس و سرمربی فعلی فولاد مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.

* در بین تماشاگران حاضر در ورزشگاه حدود ۳۰ نفر که منتسب به فولاد خوزستان هستند و هوادار این تیم به شمار می‌روند، به سبک خودشان تیم فولاد را تشویق می‌کنند.

* دو کمک داور دیدار امروز، زودتر از سیدمهدی سیدعلی، داور این مسابقه وارد مجموعه ورزشی آزادی شدند، اما وقتی به سمت اتاق داوران رفتند با در بسته روبه‌رو شدند. سیدعلی حدود ۲۰ دقیقه دیرتر و با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شد و شرایط زمین را مورد ارزیابی قرار داد.

* هواداران پرسپولیس هنگام ورود از در غربی چند دقیقه‌ای کنار دریاچه آزادی مشغول تماشای تمرین تیم‌های قایقرانی شدند.

* بخشی از تماشاگران پرسپولیس با شعار معروف خود برای حنیف عمران‌زاده کری خواندند!

*قرار است امروز ناصر حجازی، اسطوره فقید باشگاه استقلال توسط هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار بگیرد. تشویق حجازی توسط هواداران پرسپولیس در اعتراض و پاسخ به بخشی از هواداران منتسب به باشگاه استقلال است که در چند روز اخیر در صفحات مجازی مشکلاتی را برای برخی از بازیکنان فقید پرسپولیس ایجاد کرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.