پس از پایان نیمه اول، رسول خطیبی با عصبانیت به سمت داور رفته و اعتراض خود را به او منتقل کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های ماشین‌سازی و گسترش فولاد امروز (دوشنبه) در حالی از ساعت ۱۸:۱۵ در استادیوم بنیان دیزل به مصاف یکدیگر می‌روند که این دیدار حواشی در پی دارد:

پیش از آغاز بازی، فراز کمالوند و رسول خطیبی هر ۲ نیز به سمت یکدیگر آمده و باهم خوش‌وبش کردند.

سامان نریمان جهان، پیام صادقیان، سعید دقیقی، آندرانیک تیموریان و مهدی قریشی از تیم ماشین‌سازی به سمت نیمکت گسترش فولاد رفته و با نیمکت نشینان این تیم خوش‌وبش کردند.

در سوی مقابل نیز مرتضی اسدی و مصطفی اکرامی به سمت نیمکت تیم ماشین‌سازی رفتند.

به‌جز ۲ عکاس، بقیه عکاسان به پشت دروازه تیم گسترش فولاد رفته‌اند.

پس‌ازاینکه دروازه‌بان تیم ماشین‌سازی موفق شد یک موقعیت تک‌به‌تک را از مهاجم تیم گسترش فولاد بگیرد، هواداران تیم ماشین‌سازی اقدام به تشویق دروازه‌بان تیم خود کردند.

هواداران تیم ماشین‌سازی در دقیقه ۱۱ بازی اقدام به تشویق حسن صادقیان کردند. او در تبریز به «حسن زیکو» معروف است. «حسن زیکو» پدر پیام صادقیان بازیکن تیم ماشین‌سازی است که سال‌ها پیش فوت‌شده و جزو اسطوره‌های این باشگاه به‌حساب می‌آید.

درحالی‌که برخی از هواداران شعارهایی را در حمایت از ماشین‌سازی و علیه تیم گسترش فولاد سر می‌دادند، برخی دیگر از هواداران نیز شعار «آذربایجان تیملری فرق المز رهلری» سر دادند که این موضوع باعث ۲ دستگی بین هواداران ماشین‌سازی شد.

درگیری‌های متعدد بازیکنان در چندین صحنه باعث اخراج بازیکن تیم ماشین‌سازی شد. پس از اتمام نیمه نخست و درحالی‌که بازیکنان ۲ تیم در حال ترک زمین مسابقه بودند، رسول خطیبی با عصبانیت به سمت داور رفته و اعتراض خود را به او منتقل کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.