کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هواداران استقلال از سرمربی‌ تیمشان خواستند که در پایان فصل جام قهرمانی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز آبی‌پوشان از ساعت ۱۸:۴۵ و در کمپ زنده یاد حجازی و با حضور بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ تماشاگر برگزار شد.

* منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی در تمرین حضور داشتند و دقایقی با علیرضا منصوریان، سرمربی آبی پوشان، در خصوص شرایط بازیکنان و اردوی پیش‌فصل به ارمنستان صحبت کردند.

* حدود ۳۰ تن از بانوان علاقمند به استقلال پشت درهای بسته ماندند و مسئولان کمپ به آنان اجازه ندادند که از نزدیک به تماشای تمرین آبی پوشان بنشینند.

* مرتضی هاشم‌زاده، بازیکن سابق تیم استقلال در تمرین حاضر شد و ضمن تبریک به منصوریان و دیگر اعضای کادر فنی با آنها صحبت کرد.

* هواداران استقلال امروز هم علیه رقیب همیشگی‌شان شعار دادند و باز هم وزیر ورزش را مورد تشویق قرار دادند.

* رابسون جانواریو در تمرین حاضر بود و پا‌به‌پای دیگر بازیکنان در تمرینات گروهی شرکت کرد. وی قرار است فردا با حضور در باشگاه قرارداد خود را به ثبت برساند.

* هرایر مگویان مدافع ارمنی تیم استقلال به طور اختصاصی و زیر نظر مربی بدنساز تیم تمرین کرد.

* حدود ۱۰ جوان که از استان کردستان به تهران آمده بودند از وریا غفوری و کاوه رضایی حمایت کردند.

* یک هوادار پرسپولیس که در ساختمان مجاور کمپ سکونت داشت، با آوردن پرچم قرمز در بالای پشت بام ساختمان باعث شد تا هواداران استقلال مجددا علیه قرمزپوشان شعار بدهند.

* سرمربی آبی پوشان به شدت از سوی هواداران تشویق شد و هواداران از او قهرمانی در پایان لیگ شانزدهم را خواستار شدند.

* منصوریان قبل از شروع تمرین دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و از آنان خواست تمریناتشان را با جدیت بیشتری انجام دهند.

* محور تمرینات امروز آبی پوشان به کارهای بدنی و مرور کارهای تاکتیکی خلاصه شد که سرمربی آبی پوشان به دقت تمرین را زیر نظر داشت و نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می کرد.

* تمرین استقلال پس از ۸۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا در دو نوبت تمرینات خود را جهت آماده سازی برای شروع لیگ شانزدهم ادامه خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.