تبریز – باوجود تعلل تراکتورسازی در آغاز فصل نقل و انتقالات، در ادامه عملکرد قابل توجه این تیم جذب بازیکنان سرشناس، تعیین و گمانه زنی ترکیب اصلی تراکتور مدل لیگ شانزدهم را دشوار کرده است.

خبرگزاری مهر – گروه استان ها - امیرغلامی زاده: تیم تراکتورسازی به عنوان یکی از سه تیم پرطرفدار فوتبال ایران بارها شایستگی های خود را معرض نمایش گذاشته است، تیمی که خیل عظیم هواداران فهیم و دوست داشتنی یکی از نکات مثبت و بارز برای سرخپوشان تبریزی تلقی می شود.

بی شک اگر در طول فصل های گذشته برخی بی انصافی و ناداوری ها علیه این تیم صورت نمی گرفت، سرخ ها مستحق حداقل یک بار قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بودند.

البته در فصول گذشته یکی از ایرادات وارده بر چارت مدیریتی تراکتورسازی، عدم حفظ اسکلت اصلی و ناتوانی در جذب منابع مالی توانمند برای تقویت تیم بود.

اما حضور سردار آجرلو در راس مدیریت باشگاه پرطرفدار تبریزی بهترین خبر ممکن برای هواداران بشمار می رود، مردی از جنس ناب مدیریت ورزشی و فوتبال که تراکتورسازی را بعد از چند سال صاحب مدیری توانمند و دارای کارنامه درخشان کرده است.

حضور آجرلو و قلعه نویی سیاستی جز قهرمانی را به همراه ندارد چرا که این دو قبل از شروع همکاری نقشه های زیادی را برای اهداف موفقیت آمیز خود کشیده اند.

تا آنجایی که ممکن بوده است سردار تراکتورسازی اکثر بازیکنان درخواستی ژنرال سرخپوشان را برای لیگ فصل آتی جذب کرده است.

در شرایط کنونی ژنرال از نقل و انتقالات رضایت دارد و به نتیجه گیری در فصل پیش رو بسیار خوشبین و به صراحت از قهرمانی سخن گفته است.

سردار آجرلو چند سال پیش سابقه قهرمانی در فوتبال ایران را با پاس داشته است و قلعه نویی نیز همچنان لقب پرافتخارترین مربی لیگ برتر فوتبال کشور را یدک می کشد.

حضور ادینهو ، نوری ، بنگر ، ابراهیمی و کرار در کنار بازیکنان فصل گذشته ، یک چهره مدعی قهرمانی از تراکتورسازان برای فصل بعد ساخته است.

اما در این میان مهمترین بحث در مورد مدل تراکتور لیگ شانزدهم، نحوه چینش و حضور بازیکنان نامبرده در ترکیب سرخپوشان تبریزی است زیرا که هر کدام در تیم های قبلی خود ستاره محسوب می شدند.

شاید سخت ترین کار را امیر قلعه نویی در پیش رو دارد چرا که پیدا کردن ترکیب اصلی بین این همه ستاره کار را برای هر مربی دشوار می کند.

البته به طور حتم پیشینه و کارنامه ای که ژنرال تراکتورسازان دارد، نگرانی ها را در این مورد از بین می برد و باید گفت اتحاد بین مدیریت ، کادرفنی ، بازیکنان و هواداران نیاز اصلی تراکتورسازی است تا با هارمونی ، یکپارچگی و هماهنگی لیگ شانزدهم را شروع و با قهرمانی به پایان برسانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.