سرمربی تیم ملی فوتبال سوئیس گفت:وقتی درخشیدیم می‌توانستیم گل دوم هم بزنیم و آسوده خیال از صعود به مرحله یک چهارم نهایی شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، ولادیمیر پتکوویج که تیمش امروز در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ بعد از ۱۲۰ دقیقه نبرد فشرده با لهستان در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ بازنده شد، اظهارداشت:خیلی ناراحت هستم. به خصوص برای گرانیت ژاکا که خیلی تلاش کرد. این شکست توسط او رقم نخورد. بلکه کل تیم سوئیس مغلوب شد و من از این بابت ناراحت هستم.

او ادامه داد: امروز بازیکنان چیزی کم نگذاشتند. هر آنچه را که در توان داشتند،‌خرج کردند. آنها آنچه را که می‌دانستند و تمرین کرده بودند، در زمین به نمایش گذاشتند.اما ما به هرحال مرتکب یکسری اشتباهات شدیم و تاوانش را هم پرداختیم. در داستان بخت آزمایی پنالتی‌ها، وقتی شما یک ضربه را که از دست دهید، تاثیرش مرگبار خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد: ابتدای بازی خیلی عصبی بودیم.به همین دلیل بود که بازی لهستان به چشم آمد. اما در ادامه خیلی بهتر شدیم و درخشیدیم. می‌توانستیم بیشتر از یک گل بزنیم و حداقل با زدن گل دوم،‌ آسوده‌خیال شویم. اما دیدید که نشد. به هرحال با ناراحتی جام را ترک می‌کنیم و همیشه با به یاد‌آوردن پنالتی‌ها، ناراحت خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.