کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع پیشین آبی‌پوشان با بیان اینکه مظلومی نتوانست از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کند، گفت: زمان حضور مظلومی در استقلال به پایان رسیده و باید خونی تازه در این تیم جریان پیدا کند.

رضا حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار ناراحتی از شکست استقلال در فینال در جام حذفی، گفت: در شبی که هواداران می‌توانستند جشن قهرمانی به پا کنند، مظلومی و همکارانش آنقدر عملکرد ضعیفی از خود داشتند که ذوب‌آهنِ خسته توانست با ارائه یک بازی منطقی و به دور از حاشیه، بازی را به وقت‌های اضافه کشانده و در ضیافت پنالتی، به مقام قهرمانی برسد.

وی تاکید کرد: در طول فصل کار خاصی از مظلومی ندیدیم؛ او و دستیارانش نتوانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

حسن‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: چه در دیدار مقابل پرسپولیس و چه تراکتورسازی، دستیاران مظلومی نتوانستند کمک قابل قبولی به او کرده تا مظلومی بتواند شکست را با پیروزی عوض کند و این نشان می‌دهد که آنها از تجربه بالایی برخوردار نیستند.

وی افزود: مظلومی لیگ پانزدهم را در حالی که هفته‌ها صدرنشین بود، به راحتی از دست داد و تنها شانس اینکه بتواند دل هواداران استقلال را به دست آورد، در جام حذفی بود که آن را هم با ارائه یک بازی بسیار بی‌هدف، از دست داد و نتوانست قهرمان جام حذفی کشور شود.

مدافع پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: با تمام این شرایطی که بوجود آمد، کار برای مظلومی در استقلال به پایان رسید و مطمئناً باید با حضور یک سرمربی جدید و حتی تغییر در برخی از اعضای هیأت مدیره، خونی تازه در رگ‌های استقلال جریان پیدا کند، تا این تیم بتواند فصل آینده با قدرت در لیگ ظاهر شده و نتایج قابل قبولی کسب کند.

حسن‌زاده در پاسخ به این پرسش که هواداران استقلال خواستار برکناری مظلومی شده‌اند، گفت: خود پرویز مظلومی بهتر می‌داند که دیگر جایی در استقلال نخواهد داشت زیرا هواداران از ابتدای فصل از او حمایت کرده اما او قدر این حمایت‌ها را ندانست و حالا باید بنشیند و حسرت روزهای گذشته را بخورد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم هر کسی که جانشین مظلومی در استقلال می‌شود، از خود عملکرد مستقلی داشته باشد و اجازه ندهد دیگران برای او تصمیم‌گیری کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.