مدافع پیشین آبی‌پوشان با بیان اینکه مظلومی نتوانست از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کند، گفت: زمان حضور مظلومی در استقلال به پایان رسیده و باید خونی تازه در این تیم جریان پیدا کند.

رضا حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار ناراحتی از شکست استقلال در فینال در جام حذفی، گفت: در شبی که هواداران می‌توانستند جشن قهرمانی به پا کنند، مظلومی و همکارانش آنقدر عملکرد ضعیفی از خود داشتند که ذوب‌آهنِ خسته توانست با ارائه یک بازی منطقی و به دور از حاشیه، بازی را به وقت‌های اضافه کشانده و در ضیافت پنالتی، به مقام قهرمانی برسد.

وی تاکید کرد: در طول فصل کار خاصی از مظلومی ندیدیم؛ او و دستیارانش نتوانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

حسن‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: چه در دیدار مقابل پرسپولیس و چه تراکتورسازی، دستیاران مظلومی نتوانستند کمک قابل قبولی به او کرده تا مظلومی بتواند شکست را با پیروزی عوض کند و این نشان می‌دهد که آنها از تجربه بالایی برخوردار نیستند.

وی افزود: مظلومی لیگ پانزدهم را در حالی که هفته‌ها صدرنشین بود، به راحتی از دست داد و تنها شانس اینکه بتواند دل هواداران استقلال را به دست آورد، در جام حذفی بود که آن را هم با ارائه یک بازی بسیار بی‌هدف، از دست داد و نتوانست قهرمان جام حذفی کشور شود.

مدافع پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: با تمام این شرایطی که بوجود آمد، کار برای مظلومی در استقلال به پایان رسید و مطمئناً باید با حضور یک سرمربی جدید و حتی تغییر در برخی از اعضای هیأت مدیره، خونی تازه در رگ‌های استقلال جریان پیدا کند، تا این تیم بتواند فصل آینده با قدرت در لیگ ظاهر شده و نتایج قابل قبولی کسب کند.

حسن‌زاده در پاسخ به این پرسش که هواداران استقلال خواستار برکناری مظلومی شده‌اند، گفت: خود پرویز مظلومی بهتر می‌داند که دیگر جایی در استقلال نخواهد داشت زیرا هواداران از ابتدای فصل از او حمایت کرده اما او قدر این حمایت‌ها را ندانست و حالا باید بنشیند و حسرت روزهای گذشته را بخورد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم هر کسی که جانشین مظلومی در استقلال می‌شود، از خود عملکرد مستقلی داشته باشد و اجازه ندهد دیگران برای او تصمیم‌گیری کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.