کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: همه تحت فشار بودیم و خدا را شکر می‌کنم بابت این قهرمانی چون این کمترین حق ما بود تا با این موفقیت ناکامی در لیگ و آسیا را فراموش کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی رجب‌زاده با اشاره به افتخارش در جام حذفی گفت: ۳ بار قهرمان حذفی شدم هر چند که در دیدار دیشب بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و بچه‌هایمان به خاطر برگزاری ۱۰ بازی در ۳ روز خیلی تحت فشار بودند. به خاطر همین بازی‌های سنگین پهلوان، بیک‌زاده ومن مصدوم بودیم و جا دارد از پزشکان تشکر کنم که من را به این بازی رساندند.

وی ادامه داد: همه تحت فشار بودیم و خدا را شکر می‌کنم بابت این قهرمانی چون این کمترین حق ما بود تا با این موفقیت ناکامی در لیگ و آسیا را فراموش کنیم.

رجب‌زاده با اشاره به اینکه حدادی‌فر هیچ گاه ضربه پنالتی نمی‌زند، در مورد شرایط مسابقه گفت: جام برای هر بازیکنی شیرین است و اینکه ۲ سال پشت هم قهرمان شدیم شیرین‌تر بود اما شیرین‌تر از هر چیزی این بود که نام زیبای امیرالمومنین روی جام حک شده بود و حداقل ۹۰ دقیقه در میدان فکر خودمان همین بود تا به همین دلیل قهرمان شویم و من هم در زمین به ایشان اقتدا کرده و این جام مهمترین جامی بود که در دوران فوتبالم به آن رسیدم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.