اصفهان – سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: تیم العین در تمام دقایق دیدار خود مقابل ذوب‌آهن اصفهان تیم برتر میدان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو دالیچ شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: باید به بازیکنان تیم حریف به خاطر بازی خوب آنها تبریک بگویم زیرا عملکرد خوبی مقابل تیم ما به نمایش گذاشتند و از سوی دیگر به بازیکنان خودم که پیروزی را کسب کردند، تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن بازی جوانمردانه‌ای از خود به نمایش گذاشت، افزود: من قبلاً هم گفته بودم که بازی سختی در پیش داریم اما هدفمان در این مسابقه کسب پیروزی بود و خوشحال هستم که به هدف خود دست پیدا کردیم.

سرمربی تیم فوتبال العین امارات با بیان اینکه تیم ما در کل مسابقه از ذوب‌آهن برتر بود، تصریح کرد: به نظر من امروز ما بهتر از حریف بازی کرده و استحقاق برد را داشتیم و باید بگویم که به خودم و تیمم می‌بالم.

وی با اشاره به تعویض‌های اجباری ذوب‌آهن در این مسابقه تصریح کرد: به نظر من این موضوع در جریان بازی تأثیرگذار بود اما با این حال، حتی اگر ذوب‌آهن ۱۵ بازیکن نیز داشت، توان شکست ما را نداشت زیرا ما تیم برتر میدان بودیم و یک تیم هجومی به شمار می‌رفتیم.

دالیچ با بیان اینکه تعویض‌های ذوب‌آهن به سود العین بود، ادامه داد: با این حال، به نظر من انسجام تاکتیکی ما بود که پیروزی این مسابقه را به سود تیم ما رقم زد و در نهایت توانستیم پیروزی مسابقه را به دست آوریم.

وی با اشاره به شرایط فنی دیدار افزود: به خوبی با ۴ بازیکن میانی ذوب‌آهن آشنا بودم و تلاش بسیاری برای حفظ انسجام تیم خود مقابل این بازیکنان داشتیم اما با مهار بازیکن شماره ۸ این تیم، توانستیم نتیجه را به دست آوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.