سرمربی پیشین تیم فوتبال میلان، برای فصل آینده از سوی چند باشگاه ایتالیایی پیشنهاد داشته که یکی از آنها از سوی ارغوانی‌پوشان شهر تورین است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چند رسانه ایتالیایی گزارش کرد‌ه‌اند که سینیشا میهایلوویچ که در اواسط فصل اخیر از سرمربیگری میلان اخراج شد، در هفته جاری به‌صورت مخفیانه به باشگاه تورینو رفته است تا ضمن بازدید از امکانات این باشگاه برای اردوی تابستانی پیش‌فصل برای عقد قرارداد با این تیم و برنامه‌هایش برای فصل نقل‌و‌انتقالات با تیم دوم شهر تورین مذاکره کند.

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی بر این باورند، سرمربی صربی که در ماه آوریل پس از کمتر از یک فصل مربیگری در سن‌سیرو اخراج شد، جانشین جامپیرو ونتورا سرمربی تورینو خواهد شد اگر ونتورا به‌عنوان جانشین آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی ایتالیا انتخاب شود.

در همین راستا نشریه استمپا نوشته است که میهایلوویچ دور از انظار با تورینو به توافق رسیده است و با اینکه هنوز به طور رسمی قرارداد نبسته، از هم‌اکنون برنامه‌های خود را برای آماده کردن این تیم جهت رقابت در فصل آینده آغاز کرده است.

استمپا همچنین درباره اهدافی که میهایلوویچ برای بازار نقل‌و‌انتقالات در نظر دارد نوشته است که او یورای کوکا، هافبک میلان را در صدر فهرست گزینه‌های خود قرار داده است. در همین حال نشریه توتواسپورت هم باور دارد که توماس رینکون، هافبک جنوا هم جزو بازیکنان مورد نظر میهایلوویچ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.