نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان، گفت: مردم نگران نباشند چراکه برنامه‌های تیم برای فصل بعد و گزینه‌های مربیگری‌مان را مشخص کردیم.

مانی شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت استقلال خوزستان و اینکه شایعاتی مبنی بر عدم تمایل این باشگاه به تیم‌داری منتشر شده است، عنوان کرد: خیال هواداران راحت باشد متاسفانه این روزها اخبار کذبی حول تیم ما مطرح می‌شود. برخی حرف ها مثل احتمال انتقال باشگاه به بنیاد شهید یا حضور فرهاد کاظمی در استقلال خوزستان مطرح شده که هیچ کدام از این مسائل صحت ندارد.

وی افزود: ما تا یکشنبه با عبدالله ویسی صحبت می‌کردیم. به هر حال این حق او بود که در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد و صلاح خود را مدنظر قرار دهد. او انتظاراتی داشت که به حق بود ولی وضعیت ادامه همکاری فراهم نشد. ویسی دوشنبه به ما اعلام کرد تیم جدیدش را انتخاب کرده و ما هم پس از آن طی جلساتی که داشتیم سعی کردیم برنامه‌های آینده خود را مشخص کنیم.

نایب‌رئیس هیات مدیره استقلال خوزستان در ادامه تاکید کرد: بانک ملی صاحب و سرپرست گروه ملی فولاد است. استقلال خوزستان هم زیرنظر گروه ملی است تا زمانی که بانک ملی موافق ادامه فعالیت تیم هست فعالیت استقلال خوزستان ادامه دارد. تاکنون هیچ حرف و نظری خلاف تیم‌داری بیان نشده و ما هم طبق سیاست باشگاه به دور از هر گونه هیاهو و حاشیه کارمان را پیش می‌بریم.

شریفی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر نگرانی مردم از عدم فعالیت استقلال خوزستان در نقل و انتقالات و انتخاب مربی اظهار داشت: مسئولان باشگاه پاسخگو هستند و امور تیم را طبق برنامه دنبال می‌کنند. بدون شک ما به عنوان مسئولان تیم و مسئولان گروه ملی و بانک ملی نگرانی کمتری نسبت به مردم ندارند. بدون شک ما کارمان را با قدرت دنبال می‌کنیم و برنامه‌هایمان مشخص شده است. فقط منتظر تاییدیه نهایی هیات مدیره هستیم نمی‌گوییم از برخی تیم‌ها بیشتر هزینه خواهیم کرد ولی تیمی را آماده حضور در مسابقات می‌کنیم که قدرت لازم را داشته باشد و در حد استقلال خوزستان باشد.

نایب‌رئیس هیات مدیره استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا بودجه تعیین شده و نسبت به گذشته افزایش داشته است، اظهار داشت: بودجه را تعیین کردیم اما اجازه بدهید در مورد میزان آن اظهارنظری نداشته باشیم.

وی در رابطه با وضعیت کادر فنی استقلال خوزستان گفت: برنامه‌هایی مدنظر داریم و به زودی کادر فنی تعیین خواهد شد. فعلا هیچ گونه اظهارنظری نمی‌کنیم چراکه هیچ چیزی قطعی نشده است. باید ابتدا مصوبه هیات مدیره را بگیریم و سپس اقدامات لازم را انجام دهیم. ما برنامه‌ها و گزینه‌هایمان را مشخص کردیم.

وی در مورد اینکه چند گزینه مدنظر این باشگاه قرار دارد، تصریح کرد: ما اظهارنظری در این ارتباط نمی‌کنیم تا تصمیم نهایی اتخاذ شود. اگر طی چند سال گذشته توجه کرده باشید ما هیچ وقت به دنبال ایجاد هیاهو نبودیم. در این سال‌ها ویسی هم کاملا با روال کاری ما آشنا بود و کارش را دنبال می‌کرد. ما اکنون هم در همین راستا قدم برمی‌داریم و از سیاست‌های گذشته تخطی نخواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.