تبریز - سرمربی النصر امارات با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های تیم تراکتورسازی و بازیکنان و کادر فنی این تیم گفت: تراکتور یکی از تیم های خوب آسیا است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایوان یوانوویچ بعداز ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی با النصر امارات به خبرنگاران گفت: بازی سختی در ورزشگاه تبریز داریم که فردا مملو از تماشاگر خواهد بود ولی ما هم اهداف بزرگی داریم.

وی سپس با اشاره به اینکه به تراکتورسازی احترام می گذاریم، ادامه داد: این بازی برای هر دو تیم مهم است و مسابقه دشواری در برابر تعداد زیاد هواداران حریف داریم.

سرمربی النصر امارات همچنین به پیروزی پرگل تیمش در بازی رفت اشاره کرد و گفت: در بازی رفت نتیجه بسیار خوبی گرفتیم ولی این ضامن صعود ما به مرحله بعد نیست و باید فردا خوب بجنگیم.

وی سپس با تاکید بر اینکه در بازی فردا به دنبال روش های دفاعی و ضد فوتبال نیستیم، گفت: برنامه خاص و هدفمندی برای بازی فردا داریم.

دیدار دو تیم تراکتورسازی و النصر فردا از ساعت ۲۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود. دیدار رفت این دیدار با نتیجه چهار بر یک به نفع تیم اماراتی به پایان رسیده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.