مدافع با تجربه تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما قهرمان شدیم زیرا در ابتدای فصل در رده شانزدهم جدول بودیم و لیگ را در رده دوم تمام کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بنگر پس از دیدار تیمش برابر راه آهن و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر گفت: ما امروز بازی خوبی انجام دادیم و شما شاهد این مسئله بودید که هواداران از کسب این نتیجه راضی بودند. تیم ما امسال مشکلات زیادی را تجربه کرد اما با این وجود مشکلات عملکرد فنی خوبی داشت.

وی افزود: همین که هواداران از عملکرد فنی ما راضی بودند از آنها سپاسگزاریم زیرا در ابتدای فصل هیچکس انتظار نداشت تیم ما تا اینجا بالا بیاید.

بنگر افزود: از هواداران مان تشکر می کنم. آنها تا الان سبب شدند که ما تا اینجای لیگ را خوب پشت سر بگذاریم و شرمنده آنها شدیم اما خوشحالم که توانستیم حداقل سهمیه آسیا را کسب کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شایعه خداحافظی اش تصریح کرد: این خبر شیطنت برخی از سایت ها بود و من کاملا این موضوع را تکذیب می کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه در این تیم خواهد ماند یا خیر گفت: این بحث وظیفه من نیست که به آن بپردازم. اگر من را بخواهند دوست دارم در پرسپولیس بمانم.

وی در پایان تاکید کرد: ما قهرمان شدیم زیرا در ابتدای فصل در رده شانزدهم جدول بودیم و الان لیگ را در این رتبه به پایان رساندیم. هواداران این مسئله را تایید می کنند که ما قهرمانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.