تبریز – سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با انتقاد از مسئولان خوزستانی و حمایت نکردن آنها از تیم استقلال اهواز گفت: مسئولان صدای ما را نشنیدند و از ما حمایت نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش بختیاری زاده بعداز پیروزی پرگل تراکتورسازی برابر استقلال اهواز و سقوط تیمش به دسته یک در نشست خبری به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: قهرمانی استقلال خوزستان را به مردم اهواز و صعود ماشین سازی به لیگ برتر را به مردم خونگرم آذربایجان تبریک می گویم.

وی با تاکید بر اینکه حالا بعداز قهرمانی خوزستان، نوبت قهرمانی تراکتور است، گفت: امیدوارم تراکتورسازی سال آینده قهرمان لیگ برتر شود.

بختیاری زاده با اشاره به اینکه ما هیچ چیزی در اختیار نداشتیم، گفت: ما سقوط کردیم و اگر سقوط نمی کردیم، فوتبال زیر سوال می رفت.

سرمربی استقلال اهواز با انتقاد از برنامه نود و عادل فردوسی پور اظهار داشت: فردوسی پور هجمه زیادی علیه ما به راه انداخت و درباره نحوه آمدن تیم ما به لیگ برتر فقط برنامه گذاشت و تیم ما را از همان اول تحت فشار قرار داد.

دو تیم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال اهواز در چارچوب رقابت های هفته پایانی لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه پنج بر صفر به نفع تراکتورسازی به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.