عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اسپانسر پوشاک تیم ملی تا سال ۲۰۱۸ «جیووا» خواهد بود، به شائبات امضای قرارداد با این شرکت پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس ترابیان درباره انتخاب شرکت «جیووا» به عنوان اسپانسر پوشاک پیراهن تیم ملی فوتبال ایران و عدم انتخاب شرکت‌های مطرح گفت: آقای درخشان به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال برای جذب اسپانسر ورود کرد. صراحتا می گویم شرکتهایی مثل نایک، آدیداس و پوما مستقیم به ما مراجعه نکردند که با آنها مذاکره کنیم. برای همین باید سراغ شرکت هایی می رفتیم که یک مقدار از آنها پایینتر هستند چرا که برندهای درجه یک به خاطر فشار کشورهای غربی و تحریم ها به ایران نمی آیند.

وی با بیان اینکه بعد از بررسی‌های نهایی کمیته بازاریابی به سه شرکت رسید، گفت: ملاک اصلی ما کیفیت قابل قبول لباس بود. یک بحث دیگر میزان لباسی بود که به صورت مجانی در اختیار ما قرار بگیرد و دیگری تسریع در در اختیار قرار دادن البسه و تخفیف.

عضو کمیته بازاریابی تاکید کرد: شرکت آل اشپورت حقانیتش را در همکاری با ما ثابت کرده بود. در طول سال های گذشته در جاهایی که در تنگنا بودیم آل اشپورت با ما خیلی همکاری کرد ولی آنها حاضر نبودند به جز البسه، پول نقد هم به فدراسیون بدهند.

ترابیان ادامه داد: شرکت لننیگ حاضر بود به ما علاوه بر لباس، پول و تخفیف هم بدهد ولی میزان تخفیف آنها کمتر از شرکت جیووا بود. ما از شرکت جیووا سالانه ۱۰۰ هزار دلار دریافت می کنیم. برای اطلاع باید بگویم این شرکت حتی اولین چک را در اختیار فدراسیون قرار داده است. آنها همچنین ۹۰ درصد برای خرید لباس های مورد نیاز تخفیف می دهند. حتی اگر می خواستیم از میدان منیریه هم لباس بگیریم گرانتر در می آمد!

وی با بیان اینکه کیفیت لباس و خنک کننده بودن آن یکی از ملاکهای موردنظر فدراسیون بوده است، درباره ورود نهادهای امنیتی به پرونده این اسپانسر، گفت: تا جایی که مقررات اجازه می دهد مشکلی وجود ندارد و قرارداد ما تا سال ۲۰۱۸ است.

عضو کمیته بازاریابی درباره اینکه اصرار برای امضای قرارداد با این اسپانسر قبل از انتخاب رئیس جدید مشکوک است، گفت: من به این مسائل سیاسی و غیر سیاسی و گمانه زنی ورود نمی کنم. به عنوان شخصی که در جلسه کمیته بازاریابی حضور داشتم و از روی حقانیت، این حرفها را می زنم. به دوستانی هم که در جلسه بودند، اعتماد دارم.

ترابیان در پایان درباره اینکه کی روش با اسپانسرهای مختلف مشکل داشته است و امکان تکرار این مشکل با اسپانسر جدید وجود دارد، تصریح کرد: من راجع به ایشان صحبت نمی کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.