رئیس کمیته اجرایی سازمان لیگ با بیان اینکه کفاشیان و همکارانش زحمات زیادی برای این فوتبال کشیده اند، گفت: انتخابات در روز مقرر انجام خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بهروان در پایان جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با ابراز رضایت از عملکرد فدراسیون فوتبال طی ۸ سال گذشته گفت: انتخابات قرار است در زمان مقرر انجام بگیرد و به نظر من مشکل خاصی هم وجود ندارد و ما تابع قانون هستیم و انتخابات با تایید مقامات وزارت ورزش در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: فدراسیون در هشت سال گذشته زحمات زیادی برای فوتبال کشیده و امیدوارم نفرات جدیدی که جایگزین می شوند بتوانند فوتبال را به جایگاه واقعی اش برسانند.

بهروان در پاسخ به این سوال که چه نمره ای به فدراسیون کفاشیان می دهید گفت: نمی توانیم تنها فقط از یک منظر به عملکرد فدراسیون نگاه کنیم.

وی تاکید کرد: اگر به تمام عوامل نگاه کنیم من نمره ۱۴ به بالا را به فدراسیون می دهم زیرا آنها در این هشت سال زحمات زیادی برای فوتبال کشیده و عملکرد موفقی هم داشتند.

رئیس کمیته اجرایی سازمان لیگ در خصوص صحبت های اوسیانو دستیار کارلوس کی روش مبنی بر وجود حشرات در محل سکونتش گفت: من خبرش را در روزنامه ها خواندم اما تا آنجا که می دانم آن ساختمان هیچ مشکلی ندارد و تعجب می کنم که اوسیانو چنین صحبت هایی را انجام داده است.

وی تاکید کرد: ما سال هاست ساکن آن ساختمان هستیم و تا به حال هیچ مشکلی در آنجا نداشتیم شاید اوسیانو دوست دارند در هتل زندگی کند و به دنبال بهانه می گردد.

غلامرضا بهروان در ادامه خاطرنشان کرد: آنجا محله آرام، ساختمانی ساکت و به دور از هر مشکل است و نمی دانم چرا اوسیانو چنین صحبت هایی را انجام داده است.

رئیس کمیته اجرایی مسابقات سازمان لیگ در خصوص دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران گفت:من مجموعه ورزشی گسترش فولاد را از نزدیک دیده ام و آن را تحسین می کنم. چمن استاندارد، ورزشگاه استاندارد که همه امکانات یک ورزشگاه کامل را دارد اما متاسفانه تنها مشکلش نور ورزشگاه است که نمی تواند پذیرای دیدار دو تیم باشد و با توجه به اینکه همه بازی ها همزمان برگزار می شود و باید زیر نور انجام بگیرد نور ورزشگاه کم است و همین مساله باعث شد تا ما بازی را به ورزشگاه یادگار امام (ره) انتقال بدهیم.

بهروان در خصوص صحبت های فراز کمالوند گفته است: برخی مسائل مشکوک است. کمالوند برای من بسیار عزیز است اما اگر به مسائلی مشکوک است باید مستنداتی ارائه کند تا بتوانیم بر اساس مستندات او پیگیر قضایا شویم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه پرسپولیس در تبریز هواداران زیادی دارد و آنها می خواهند برای تشویق تیم شان به ورزشگاه بیایند با دکتر ذوالفقاری هماهنگ شده تا بازی در ورزشگاه یادگار امام انجام شود.

غلامرضا بهروان در خصوص داوری دو هفته پایانی لیگ و حرف و حدیث هایی که در دیدار استقلال و سایپا به وجود آمده است گفت: من نمی توانم در این خصوص صحبت کنم اما حساسیت های دو هفته پایانی را به مسئولان کمیته داوران گفته ایم و مطمئنا آنها تمهیدات لازم را در این خصوص انجام خواهند داد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان در خصوص درخواست هواداران تراکتورسازی برای جای بیشتر در ورزشگاه آزادی در روز یکشنبه گفت: طبق قانون ۹۰ درصد ورزشگاه به تیم میزبان اختصاص دارد اما زیبنده نیست که ورزشگاه خالی باشد و هواداران تراکتور نتوانند بازی را از داخل استادیوم تماشا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.