سرپرست تیم گسترش فولاد ضمن تاکید بر اینکه ظرفیت و امنیت ورزشگاه این تیم مشکلی ندارد گفت: گرفتن میزبانی از گسترش فولاد به ضرر استقلال تهران و خوزستان است.

حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد احتمال جابه جایی ورزشگاه بنیان دیزل با یادگار امام(ره) گفت: طی سال‌های گذشته گسترش فولاد همیشه در ورزشگاه بنیان دیزل میزبانی کرده و تاکنون سابقه نداشته که جای دیگری برود. این ورزشگاه را هم شورای تامین استان و هم سازمان لیگ تایید کرده اند و تاکنون هم هیچ مشکلی برای هیچ تیمی به وجود نیامده حتی در همین نیم فصل اول هم در بنیان‌دیزل میزبان استقلالی ها بودیم و مشکلی هم وجود نداشت.

وی در ادامه افزود: پرسپولیسی‌ها رایزنی کرده اند. من فکر می‌کنم آقای خوردبین رفته و چنین موضوعی را مطرح کرده است که البته منصفانه هم نیست. روز چهارشنبه آقای کمالوند و مسئولان باشگاه به سازمان لیگ رفتند و در این رابطه حرف زدند. قرار شده بود که تا شنبه یا یکشنبه جواب بدهند که البته هنوز پاسخی در این رابطه نداده‌اند.

سرپرست تیم گسترش فولاد افزود: اگر لیگ حرفه‌ای است حق باشگاه‌هاست که در زمین خودشان بازی کنند و از شرایط آشنایی با زمین و وضعیت موجود استفاده کنند. شما ببینید پرسپولیس هم حتی به ورزشگاه راه‌آهن رفت و بازی کرد همین استقلال هم در تختی به میدان رفت، دیگر گذشت آن دوران که همه میهمان پرسپولیس و استقلال بودند.

وی افزود: شاید ماجرای اهواز و بازی پرسپولیس با استقلال اهواز این ذهنیت را ایجاد کرده باشد اما با وجود آنکه ورزشگاه بنیان دیزل ظرفیت محدودی دارد اما اولا تاکنون خوب بوده و ثانیا هواداران تراکتورسازی به دلیل بازی تراکتور با استقلال که حیثیتی است زیاد به ورزشگاه نمی‌آیند من فکر می‌کنم همین ظرفیت کافی باشد.

آذرنیا در مورد اینکه اگر ورزشگاه یادگار امام را به عنوان میزبان معرفی کنند گسترش به میدان می‌رود یا نه گفت: اگر به من باشد، نه نمی‌گذارم تیم از حق خودش و شرایط بهترش بگذرد و ذر زمینی که به آن عادت ندارد به میدان برود اما تیم مدیر و هیات مدیره و مربی دارد و هر چه آنها تصمیم بگیرند انجام می‌دهیم. این را هم فراموش نکنید که این کار به ضرر استقلال تهران و خوزستان و ... هم هست که در بنیان دیزل بازی کرده‌اند و درست نیست که برای پرسپولیس تفاوتی قائل شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.