تبریز – سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: می خواهیم مسیر تراکتورسازی را ادامه دهیم چراکه ما نیز مثل تراکتور ریشه دار و قدیمی هستیم و می توانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدزاده عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری بعد از بازی ملوان برابر تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز گفت: بازی خیلی سختی داشتیم و می توانستیم یک امتیاز را در تبریز بگیریم ولی موفق نشدیم.

وی سپس با بیان اینکه می توانیم در لیگ برتر بمانیم، افزود: بازی خانگی در برابر صبا را اگر پیروز شویم می توانیم قطعا در لیگ بمانیم ولی نمی خواهم نتیجه به هفته اخر کشیده شود.

احمدزاده سپس با اشاره به اینکه بازیکنان ملوام باغیرت هستند، ادامه داد: ملوان با هواداران خونگرم خود برای فصل بعد در لیگی آماده می شود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با اشاره به اینکه برای فصل بعد اقدامات مورد نیاز را انجام خواهیم داد تا به انسجام همیشگی برسیم، گفت: ملوان همیشه بازیکنان خوبی به لیگ معرفی می کند و امیدوارم مسئولین برای سال بعد تصمیمات بهتری بگیرند تا تیم موفق تری داشته باشند.

در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس، تیم فوتبال تراکتورسازی از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان ملوان بندر انزلی بود که این دیدار در پایان با نتیجه چهار بر دو به نفع تراکتورسازی به پایان رسید.

گل های تراکتورسازی در این دیدار را فرزاد حاتمی در دقیقه ۸ و ۴۵، سروش رفیعی در دقیقه ۵۵ و بختیار رحمانی در دقیقه ۶۱ به ثمر رساندند و دو گل ملوان را هم رضا درویشی در دقیقه ۱۰ و محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه ۶۷ به ثمر رساندند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.