تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: افسوس امتیازات از دست رفته را می خورم ولی با این حال باید به دو بازی آینده و مرحله پلی آف جام باشگاه های آسیا فکر کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری بعد از بازی ملوان برابر تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز گفت: بازی سختی با تیم ملوان داشتیم که موفق شدیم این تیم را در خانه و درمقابل تماشاگران خودمان شکست دهیم درحالیکه چندین پرواز مختلف داشتیم و خیلی هم خسته بودیم.

وی با اشاره به اینکه بازی های تراکتورسازی خیلی فشرده درحال برگزاری است، افزود: فرصت نفس کشیدن به ما ندادند ولی با این حال بازیکنانم تلاش می کنند درهر بازی پیروز شوند.

قلعه نویی با بیان اینکه خدارا شکر امروز پیروز شدیم تا به دو بازی آینده امیدوار شویم، ادامه داد: فراز و نشیب های زیادی داشتیم و انرژی زیادی را نیز از دست دادیم ولی با این حال پیروز شدیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه ملوان تیم بسیار خوبی است، گفت: این تیم یکی از تیم های قدیمی کشورمان است که امیدوارم آنها در لیگ بمانند و ملوان واقعا یکی از مظلوم ترین تیم های کشورمان است.

وی سپس با بیان اینکه نگاه ویژه ای هم به مرحله پلی آف آسیا داریم، گفت: ما باید اشتباهات خود را به حداقل برسانیم، برخی گل هایی که به سادگی می خوریم ناشی از خستگی بازیکنانم است.

در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس، تیم فوتبال تراکتورسازی از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان ملوان بندر انزلی بود که این دیدار در پایان با نتیجه چهار بر دو به نفع تراکتورسازی به پایان رسید.

گل های تراکتورسازی در این دیدار را فرزاد حاتمی در دقیقه ۸ و ۴۵، سروش رفیعی در دقیقه ۵۵ و بختیار رحمانی در دقیقه ۶۱ به ثمر رساندند و دو گل ملوان را هم رضا درویشی در دقیقه ۱۰ و محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه ۶۷ به ثمر رساندند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.