رییس سازمان لیگ با اشاره به اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال روال خود را طی می‌کند و مشکلی برای برگزاری در زمان تعیین شده وجود ندارد در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد نظر وزیر ورزش برای حضور شما به عنوان رییس فدراسیون مساعدتر از سایر افراد است گفت: در این باره من نظری ندارم و باید وزیر ورزش پاسخگو باشد.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج در مراسم آیین افتتاحیه مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران درخصوص این مرکز اظهار کرد: این مرکز قبلا در ایران وجود داشت اما با دادن مجوز راه‌اندازی آن از سوی فیفا شکل رسمی به خود می‌گیرد و بعد از این همه کارهای تیم ملی فوتبال و سایر تیم‌ها در این مرکز انجام خواهد شد. در حقیقت این مرکز کار مشترکی بین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر است.

یو در پاسخ به این پرسش که آیا پس از افتتاحیه این مرکز سایر کشورها نیز می‌توانند از مزایای آن برخوردار باشند، گفت: این مرکز فعلا در اختیار ایران است و امتیازی به سایر کشورها داده نشده است.

تاج همچنین با اشاره به مرتفع شدن مشکلات اخیری که برای تیم پرسپولیس در بازی برابر اهواز پیش آمده بود خاطرنشان کرد: این بازی ۲ بر صفر به نفع تیم پرسپولیس پایان یافت. البته در این زمینه ما از وزارت ورزش که با ورود خود باعث حل این مشکل شد، تشکر می‌کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه آیا حضور شما به عنوان رییس فدراسیون فوتبال در آینده مورد تایید وزارت ورزش قرار گرفته است یا خیر افزود:‌ در این زمینه نظری ندارم و بهتر است از وزیر ورزش این سوال را بپرسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.