دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال اهواز با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پرسپولیس و یک بازی حساس با استقلال اهواز.تیمیکه چیزی برای از دست دادن نداشت و برای اعاده حیثیت به مصاف تیم صدرنشین لیگ برترمی رفت.

بازی در اهواز بود و باید گفت که کار برایشاگردان برانکو سخت.پس از پیروزی مقابل استقلال در دربی پایتخت توقع خیلی ها اینبود که پرسپولیس بازی آسانی را با رقیب اهوازی اش داشته باشد اما هرگز بازی آن طورکه انتظارش می رفت از آب در نیامد.

شرایط بازی آنطور نبود که بشود گفت برتری با کدام تیم بود.هر حمله ای که پرسپولیس می کرد با ضدحمله ای از سوی استقلالی ها پاسخ داده می شد.البته نباید از این نکته غافل شد کهموقعیت های پرسپولیسی ها کمی خطرناک تر بود و جدی ترین موقعیت اهوازی ها هم دردقیقه ۴ به دست آمد که عادل کلاه کج توپ را راهی دروازه مکانی کرد که او با واکنشیخوب توپ را دفع کرد.دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دومپرسپولیسی ها کمی بهتر بازی را آغاز کردند.آنها تمام تلاش شان این بود که برای حفظصدرنشینی حتما از این بازی امتیاز بگیرند.به همین دلیل هم بود که برانکو دستورحمله را در نیمه دوم داده بود.

دردقیقه ۵۲اهوازی ها روی یک ضد حمله می توانستند خطرناک ظاهر شوند اما مدافعان پرسپولیس مانعاز این کار شدند.دفع این توپ زیر پای عادل کلاه کج افتاد تا او با شوتی سرکشورزشگاه را به وجد بیاورد.

بازی به دقیقه ۵۶رسیده بود که جری بنگستون ورزشگاه را منفجر کرد.سانتر زیبای امید عالیشاه از سمتچپ را او به خوبی وارد دروازه استقلال اهواز کرد تا شاگردان برانکو یک بر صفر ازحریف خودشان پیش بیفتند.

استقلالی ها چیزیبرای از دست دادن نداشتند و تنها برای اعاد حیثیت بازی می کردند.در دقیقه ۷۱ پاس درعمقی که به بنسون ارسال شد، می‌توانست موقعیت خوبی برای گل دوم پرسپولیس باشد اما مرادیانزودتر از مهاجم پرسپولیس به توپ رسید تا خطری دروازه‌اش را تهدید نکند.

۴ دقیقه بعد پاس رو به بیرون رامینرضاییان برای احمدزاده بهترین موقعیت بود تا سرخپوشان به گل دوم برسند، اما احمدزادهضربه خوبی به توپ نزد و از محوطه شش قدم توپ او به بالای دروازه رفت.

بازی به دقیقه ۸۵ که رسید مدافع استقلال اهوازخطایی را روی علی علیپور انجام داد که داور صحنه پنالتی را نشان داد.جری بنگستون پشت این ضربه ایستاد و توانست ضربه پنالتی را برایپرسپولیس تبدیل به گل کند.

در دقیقه ۹۰ تماشاگران حاضر در ورزشگاه به این دلیلکه از بیرون سنگ به طرف آنها پرت شده بود، به داخل زمین ریختند و داور، مسابقه را حدود۱۲ دقیقه متوقف کرد.

پس از این بازی دوباره به جریان افتاد و چنددقیقه بعد داور در سوت خودش دمید تا پایان بازی را اعلام کرده باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )