کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رسانه‌های ایتالیایی از افزایش احتمال روی کار آمدن سرمربی تیم ملی آلبانی به‌عنوان جانشین سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ خبر داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احتمال انتصاب جیانی دبیازی به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از کنار رفتن آنتونیو کونته از این تیم افزایش پیدا کرده است. کونته پس از یورو ۲۰۱۶ تیم ملی ایتالیا را ترک می‌کند تا از فصل آینده سرمربی چلسی شود.

پیش از این از گزینه‌هایی مانند روبرتو دونادونی، جیان پیرو گاسپرینی و جامپیرو ونتورا به‌عنوان جانشینان احتمال کونته نام برده می‌شد، اما اکنون سایت کالچومرکاتو ادعا کرده است که فدارسیون فوتبال ایتالیا با دبیازی وارد مذاکره شده است. سرمربی پیشین تیم‌های برشا و تورینو تا سال ۲۰۱۷ با فدراسیون فوتبال آلبانی قرارداد دارد، اما اگر مذاکرات او با فدراسیون فوتبال ایتالیا به نتیجه برسد، او زودتر از موعد به همکاری‌اش با آلبانیایی‌ها پایان خواهد داد.

دبیازی در دوران دو ساله مربیگری‌اش در آلبانی با این تیم نتایج خارق‌العاده‌ای کسب کرده است و توانسته این تیم را به یورو ۲۰۱۶ برساند که این اولین تورنمنت بزرگی است که تیم ملی آلبانی در آن شرکت خواهد داشت.

رسانه‌های ایتالیایی نوشته‌اند که فدراسیون فوتبال ایتالیا در ماه مارس با دبیازی تماس گرفته است و حالا مذاکرات میان طرفین وارد فاز جدیدی شده است. دبیازی که در ماه ژوئن ۶۰ ساله می‌شود، سابقه مربیگری در تیم‌های لوانته، تورینو و اودینزه را دارد. او دسامبر سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ملی آلبانی را برعهده گرفت و در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶، چهار پیروزی، دو تساوی و دو شکست داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.