سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال لسترسیتی از ایده ایفای نقش هنرپیشه معروف هالیوود در فیلمی که قرار است درباره روباه‌ها ساخته شود، استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدتی است که رسانه‌های انگلیسی از احتمال ساخته شدن یک فیلم با موضوع لسترسیتی و شگفتی‌سازی این تیم در فصل جاری لیگ برتر خبر داده‌اند. گفته می‌شود در این فیلم که داستان آن حول محور جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی و پیشرفت چشمگیر این تیم در فصل جاری لیگ برتر است، روبرت دنیرو نقش کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی روباه‌ها را ایفا خواهد کرد، ایده‌ای که رانیری از آن استقبال کرد.

رانیری ۶۴ ساله درباره ایفای نقش دنیرو در فیلم لسیترسیتی - فیلمی که هنرپیشگانی مانند روبرت پتینسون و زاک افرون به عنوان نامزدهای اصلی ایفای نقش جیمی واردی هستند و از وینی جونز هم به عنوان گزینه‌ای مناسب برای ایفای نقش نایجل پیرسون یاد می‌شود - به نشریه سان گفت: چیزهایی درباره این فیلم شنیده‌ام. چرا که نه؟ دنیرو هنرپیشه‌ای فوق‌العاده است.

تمام صحبت‌هایی که درباره فصل معجزه‌آسای لسترسیتی عنوان شده می‌تواند متوقف شود اگر این تیم نتواند قهرمان لیگ برتر شود. احتمال رخ دادن چنین اتفاقی اما کم به نظر می‌رسد چرا که این تیم با هفت امتیاز اختلاف در صدر جدول و در فاصله پنج هفته به پایان فصل پیشتاز کورس قهرمانی است. لسترسیتی فردا (یکشنبه) برابر وستهام قرار می‌گیرد و این در حالی است که تاتنهام رده دومی روز دوشنبه به مصاف استوک‌سیتی می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.