قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از عناوین مهم روزنامه‌های ورزشی اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، چهار تیم صعود کننده به نیمه نهایی لیگ قهرمانان جمعه بعد از ظهر حریفان خود را خواهند شناخت. در زیرنگاهی داریم به عنوان‌های مهم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اختصاص دارد. اتلتیکو مادرید و رئال مادرید نمی‌خواهند تا بازی فینال با هم روبه‌رو شوند. دیگر تیم‌های صعود کننده بایرن مونیخ و منچسترسیتی هستند. قرعه‌کشی بعدازظهر امروز انجام می‌گیرید.

صعود تیم‌های سویا و ویارئال به نیمه نهایی لیگ اروپا از عناوین این نشریه است. سویا دو بر یک از اتلتیک بیلبائو شکست خورد اما در ضربات پنالتی مهمانش را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. ویارئال برابر اسپارتا پراگ چهار بر دو پیروز شد. شاختار و لیورپول دو تیم صعود کننده به این مرحله هستند. این چهار تیم حریفان خود در دور بعد را امروزخواهند شناخت.

دیدارهای بسکتبال یورو لیگ از عناوین این روزنامه است. رئال مادرید دیشب برای دومین بار برابر فنرباغچه شکست خورد و امشب بارسلونا به مصاف لوکوموتیو می‌رود.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به دلیل حذف بارسلونا اختصاص دارد. محو شدن سه مهاجم ( لیونل مسی، نیمار و لوییس سوارس) بارسلونا در بازی برابر اتلتیکو مادرید از دلایل حذف آن‌ها بود. مسی تنها یک پاس به نیمار داد و به سوارس پاسی نداد.

این روزنامه به حریف مورد علاقه رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اشاره کرد. سفیدپوشان دوست دارند با منچسترسیتی روبه‌رو شوند.

آس

تیتر نخست این روزنامه به قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اختصاص دارد.

عمکرد ضعیف مسی هنگام حذف بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا از عناوین این نشریه است.

اسپورت

تیتر نخست این روزنامه به وضعیت بارسلونا اختصاص دارد. چرا بارسلونا در این موقعیت مهم نزول کرد؟ چرا هنوز این فصل می تواند برای آبی اناری ها فوق العاده تمام شود؟ چرا دیگر تغییر در ترکیب‌ها انجام نمی شود؟ چرا مسی در پنج بازی گلی به ثمر نرسانده است؟ چرا نیمار پس از مراسم توپ طلا کم فروغ شده است؟ چرا بارسلونا می تواند شرایط را عوض کند؟ چرا لوییس انریکه با این روش در نیمه نخست دیدار برابر اتلتیکو بازی کرد؟ چرا باید سه مهاجم بارسلونا را باور داشت؟ چرا در نقل و انتقالات زمستانی آبی اناری‌ها مهاجمی جذب نکردند؟ چرا آردا توران و الیکس ویدال مطابق انتظار ظاهر نشده‌اند؟ چرا بازیکن جایگزین خوبی وجود ندارد؟ چرا از بازیکنان جوان تیم استفاده نمی شود؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.