هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است که تیمش فرصت دارد که بتواند قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بختیار رحمانی پس از پایان بازی سایپا و تراکتورسازی اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز بازی مقابل سایپا را کسب کنیم. سایپا نیز تیم بسیار خوبی بود و توانست موقعیت‌هایی خلق کند و توانستیم با این پیروزی جایگاه خودمان در جدول رقابت‌ها بهبود ببخشیم.

وی در خصوص اینکه چقدر شانس برای تیم تراکتورسازی وجود دارد که بتواند قهرمان لیگ شود خاطرنشان کرد: شما نگاه کنید ما با سه تیمی که اکنون در بالای جدول قرار دارند بازی داریم و مسلماً این فرصت را داریم که با پیروزی مقابل آنها قهرمان لیگ شویم. ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا این امر را به سرانجام برسانیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص درگیری اواخر بازی با روزبه شاه‌علیدوست گفت: شاه‌علیدوست در اواخر بازی نیز با یک تکل روی پای من آمد و باعث شد که برای لحظاتی کنترل خود را از دست بدهم. این اتفاقات طبیعی است، اما چیزی که من را ناراحت کرد حرف کمک مربی سایپا بود که گفت او را نزنید، او مارادوناست! در کل اگر من به مجید جلالی یا کادر فنی سایپا بی‌احترامی کردم، معذرت می‌خواهم. بالاخره من سالیان سال شاگرد آقای جلالی بودم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.