محمد احمدزاده از عملکرد داور دیدار تیمش برابر سپاهان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه اصفهان محمد احمد‌زاده پس از تساوی مقابل تیم سپاهان اظهار کرد: دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم که در ۴۵ دقیقه نیمه اول اصلا خوب بازی نکردیم و چیزی از فوتبال ارائه نکردیم اما در نیمه دوم به بازی برگشته و هم موقعیت گل ایجاد کردیم و هم گل زدیم.

وی افزود: استحقاق همه امتیاز این بازی را داشتیم، اما با توجه به شرایطی که به وجود آمد و اتفاقی که در محوطه جریمه افتاد و کمک داور اول ناعادلانه سه امتیاز را از ما گرفت و به تیم دیگر داد.

سرمربی تیم ملوان با بیان این‌که به ۵۰ درصد حق‌مان رسیدیم ادامه داد: متاسفانه داور وسط این مسابقه هنگام پنالتی برای ملوان نظر خودش را رد و نظر کمک‌ داور اول‌اش را پذیرفت این در حالی بود که خودش نسبت به کمک داورش به صحنه بسیار نزدیک بود و متاسفانه قصه ضربه توپ به دست در محوطه در کشور ایران قصه هضم نشده‌ای است چرا که کسی حتی خود کمک‌داورها نیز نمی‌دانند در چه شرایطی باید پنالتی اعلام کرد.

احمد‌زاده ادامه داد: اتفاقات داوری مجموع سریالی است که برای ملوان در حال رخ دادن است که همه ملوانی‌ها را اذیت کرده است. قطعا علت عصبانی شدن تماشاگران ملوانان به دلیل اتفاقات سریال داوری است.

وی خاطر نشان کرد: کمیته داوران در خصوص ملوان اعلام کرد حق این تیم توسط داوری اجحاف شده است و ما باید قبول کنیم که برای فرهنگ‌سازی در ورزشگاه‌هایمان نیازمند سال‌ها تجربه هستیم. لیگ انگلیس ۱۵۰ سال لیگ حرفه‌ای دارد اما لیگ ایران فقط ۱۵ سال لیگ حرفه‌ای دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )