مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا اعتراف کرد از این می‌ترسیده که به اندازه کافی برای بازی کردن در بارسلونا خوب نبوده باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز سوارز که در سال ۲۰۱۴ از لیورپول به بارسلونا پیوست، در این تیم با هماهنگی خوبی که با مسی و نیمار داشته موفق شده است در همان فصل اول حضورش در این تیم سه‌گانه قهرمانی اسپانیا و اروپا را تجربه کند. او در این فصل هم شرایط بهتری دارد و با به ثمر رساندن ۴۳ گل بارسلونا را یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی در رقابت‌های لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا کرده است.

سوارز ۲۹ ساله در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «هِلدن تی‌وی» آلمان با یادآوری پیوستنش به آبی‌و‌اناری‌ها گفت: رؤیای بازی کردن در بارسلونا را داشتم، ولی باور نمی‌کردم که به اندازه‌ای خوب باشم که در پست مهاجم نوک این تیم بازی کنم. همیشه رؤیای بازی در کنار بهترین بازیکنان جهان را داشتم و حالا این رؤیایم عملی شده و در کنار بزرگانی همچون مسی، نیمار، اینیستا، بوسکتس و غیره بازی می‌کنم.

مهاجم پیشین تیم‌های آژاکس و لیورپول تصریح کرد: در خط حمله بارسلونا فرقی نمی‌کند که چه کسی گل بزند و مهم این است که تیم عالی کار کند. هدف ما کاملاً روشن و واضح است که همان پیروزی در کنار یکدیگر است. حسادتی بین من و مسی و نیمار نیست و همگی از بازی در کنار هم خوحشالیم. همه چیز هم بین ما به شکل طبیعی رخ می‌دهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )