دبیرکل فدراسیون فوتبال دلیل تمدید ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و عضویت هیئت رئیسه را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا اسدی در خصوص تمدید ثبت‌نام کاندیداهای ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از دوستان برای ثبت‌نام یک مقدار دیر آمدند، ما زمان ثبت‌نام را تا ساعت ۸ شب تمدید کردیم. به هر حال انتخابات اینجا مهمتر از انتخابات مجلس شورای اسلامی که نیست.

وی در واکنش به این موضوع که در انتخابات مجلس، خبرنگاران را به وزارت کشور راه می‌دهند در حالی که اینجا مجبورند در پارکینگ فدراسیون فوتبال با شما مصاحبه کنند، اظهار داشت: این موضوع در اساسنامه پیش‌بینی شده و نیاز دارد که تامین شود که اگر ما باشیم قطعا این کار صورت خواهد گرفت.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد وزیر ورزش از روند انتخابات فدراسیون فوتبال راضی نیست و حتی اعلام کرده شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که می‌خواهند مثل حسنی‌مبارک باز در فدراسیون بمانند، گفت: من این موضوع را نشنیده‌ام. باید تفسیر این حرف را از خودشان بپرسید. معلوم نیست که منظور وزیر از این اظهار نظر چه بوده است.

وی در خصوص غیبت چند ساعته‌ای که او و کفاشیان در فدراسیون فوتبال داشتند و آیا اینکه به دنبال گرفتن مجوز برای کاندیدا شدن کفاشیان هستند، گفت: اگر فدراسیون نبودیم، یعنی به دنبال گرفتن مجوز برای کفاشیان هستیم. ما هر روز مجبوریم برای برگزاری برخی از جلسات فدراسیون فوتبال را ترک کنیم و امروز هم مثل همه روزها فدراسیون را ترک کردیم تا در جلسه‌ای حضور پیدا کنیم اما با توجه به اینکه امروز روز خاصی است، شما اینگونه تعبیر می‌کنید که به دنبال گرفتن مجوز بودیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال تغییر زمان انتخابات فدراسیون فوتبال وجود دارد، تاکید کرد: شما نمی‌توانید پیش‌بینی کنید که نیم یا یک ساعت دیگر هستید یا نه و یا اینکه چه اتفاقی ‌می‌افتد اما روال کار این است که انتخابات فدراسیون فوتبال در همان تاریخ تعیین شده یعنی ۱۱ اردیبهشت برگزار شود.

وی در مورد ترکیب نفرات تائید کننده صلاحیت کاندیداها خاطرنشان کرد: این موضوع در اساسنامه پیش‌بینی شده و اگر یکی از اعضای این ترکیب توسط وزارت ورزش تعیین می‌شود، دلیلش این است که هیئت رئیسه فدراسیون این اختیار را به وزارت ورزش تفویض کرده است.

اسدی در خصوص اینکه بالاخره تکلیف زمین چمن تمرین تیم ملی فوتبال ایران چه خواهد شد، گفت: از تمام بضاعت خود برای پیدا کردن زمین تمرین فوتبال مناسب در تهران استفاده می‌کنیم و از دپارتمان خواسته‌ایم تا با جدیت این موضوع را پیگیری کرده و زمین مد نظر خود را انتخاب کند تا ما هماهنگی‌های لازم را در مورد آن انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.